پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

خسارت 25 میلیارد ریالی به تأسیسات زیربنایی خنج/۲۰۶ واحد مسکونی قابل سکونت نیست

میلاد لارستان: مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به اتمام ارزیابی خسارت زلزله شهرستان خنج گفت: ۲۰۶ واحد مسکونی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد خسارت دیده است و قابل سکونت نیست.

مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به اتمام ارزیابی خسارت زلزله شهرستان خنج گفت: ۲۰۶ واحد مسکونی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد خسارت دیده است و قابل سکونت نیست.

به گزارش میلاد لارستان؛ حسن فیاض‎پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به زلزله ۵٫۱ شهرستان خنج در بامداد جمعه گذشته اظهار داشت: با گذشت ۴۸ ساعت از مرحله مقابله با زلزله و ارزیابی کارشناسان استان فارس و شهرستان خنج میزان خسارت ناشی از زلزله به واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۶ واحد مسکونی خسارت بین ۴۰ تا ۶۰ درصد داشتند، گفت: این منازل قابل سکونت نبوده و بازدید به طور کامل بازسازی شوند و تا زمان بازسازی کامل ۱۹۶ واحد چادر بین این خانواده‌ها توزیع شده تا در آن زندگی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس افزود: ۲۹ واحد مسکونی هم بین ۱۰ تا ۳۰ درصد خسارت دیده که قابل تعمیر است و برای سکونت مشکلی ندارد علاوه بر واحدهای مسکونی مردم ۲۵ میلیارد ریال هم به تاسیسات زیربنایی نظیر ساختمان‌های دولتی و تاسیسات آب و راه خسارت وارد شده است.

فیاض‌پور با بیان اینکه گزارش میزان خسارت به وزارت کشور ارسال شده است، خاطرنشان کرد: به محض اختصاص و دریافت اعتبارات و تسهیلات مربوط به واحدهای مسکونی عملیات بازسازی در شهرستان خنج آغاز می‎شود.

وی بیان کرد: تمامی مقدمات بازسازی تا زمانی اختصاص بودجه انجام می‎شود تا به محض دریافت بودجه عملیات بازسازی شروع و خسارات مردم جبران شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین