جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

محرومیت زدایی از روستای هیرم توسط بنیاد مسکن لارستان

میلاد لارستان: طی نشستی با حضور مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، مسائل و مشکلات روستای هیرم بخش اوز مورد بررسی قرار گرفت.

در نشستی با حضور مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، مسائل و مشکلات روستای هیرم بخش اوز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ نشست بررسی طرح هادی روستای هیرم و همچنین ایجاد پارک محله ای در این روستا ، با حضور عبداله و عبدالرحیم پاسالاری اعضای شورای اسلامی و عباسی دهیار روستای هیرم از بخش اوز لارستان و همچنین با حضور ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان برگزار شد.

در این جلسه دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای هیرم از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در آبادانی روستا و اجرای طرح بهسازی تقدیر و تشکر نمودند .

 مهندس ناصرزائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان نیز با بیان اینکه طرح هادی سند توسعه ۱۰ ساله روستاها است ابراز داشت : طرح های محرومیت زدایی در بسیاری از روستاهای این شهرستان توانسته است چهره روستاها را دگرگون سازد .

زائری با بیان اینکه بنیاد مسکن نقشی غیر قابل انکار در رونق و آبادانی روستاها دارد گفت : هر جا محرومیت و توسعه نیافتگی باشد ما آمادگی داریم با فعالیت جهادی و و ایجاد عمران و آبادانی بیشتر در جهت رضایت مردم بکوشیم و بنیاد مسکن در سالهای گذشته از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نکرده است .

لازم به ذکر است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در روستای هیرم تا کنون نسبت به اعطای ۱۳۳۵  میلیون ريال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و قیر یارانه ای  بابت اجرای ۳۸۸ مترتک لبه و ۳۴۲ متر کانیو و۲۰۸ متر مربع پیاده رو سازی و سه هزار مترمربع  زیرسازی و آسفالت اقدام کرده است .

همچنین تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در این روستا به متقاضیان ساخت مسکن مقاوم به مبلغ سیصد میلیون  ريال  پرداخت گردیده است.

اعطای ۱۹فقره تسهیلات برای ۳۴۰۵  مترمربع زیر بنا در این روستا از دیگر فعالیت های جهادی است .

 روستای هیرم از بخش اوز لارستان قریب به ۴۷۰ نفر جمعیت و ۹۰ خانوار بوده که در فاصله ۹۳ کیلومتری از مرکز شهرستان و ۲۷۰ کیلومتری از مرکز استان واقع گردیده است.

خبرنگار: روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین