شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

نخستین همایش ادبی «صحبت لاری» در لارستان برگزار می شود

مدیر آموزش‌ و پرورش لارستان از برگزاری نخستین همایش ادبی «صحبت لاری» ویژه شهرستان‌های جنوب استان فارس در شهر لار خبر داد.

مدیر آموزش‌ و پرورش لارستان از برگزاری نخستین همایش ادبی «صحبت لاری» ویژه شهرستان‌های جنوب استان فارس در شهر لار خبر داد.

محمد فیاض‌پور در مصاحبه با میلادلارستان بابیان اینکه یکی از رسالت‌های آموزش‌ و پرورش تجلیل و بزرگداشت چهره‌های شاخص علمی، فرهنگی، آموزشی و ادبی کشور و شهرستان است، اظهار داشت: لارستان بزرگ دارای شخصیت‌های تراز اولی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه عرصه‌های مذهبی و ادبی دارد.

وی با ابراز تأسف از مهجور ماندن شاعر بلندآوازه‌ای مانند «صحبت لاری» در شهرستان لارستان، افزود: بسیاری از نسل‌های جوان و نوجوان شناخت چندانی از شاعر خوش‌قریحه و توانمند لارستانی یعنی «صحبت لاری» ندارند.

photo_2017-01-14_19-36-11

مدیر آموزش‌ و پرورش لارستان با اشاره به اینکه آثار ادبی «صحبت لاری» می‌تواند به‌عنوان یک کتاب ادبی، هنری و فرهنگی در دنیای امروز باشد، تصریح کرد: برای بزرگداشت شخصیت برجسته این شاعر بلند‌آوازه لارستانی با همکاری نهادهای فرهنگی در شهر لار برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس اضافه کرد: نخستین همایش ادبی «صحبت لاری» با ویژه‌برنامه‌های شعرخوانی شاعران برتر لارستان، سخنرانی تخصصی و اجرای موسیقی در ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت شهر لار برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین