شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هشدار فرماندار به پرسنل فرمانداری و مسئولین ادارات در خصوص انتخابات

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به مسئولین ادارات و پرسنل فرمانداری هشدار داد تا مراقب باشند که خدای ناکرده از موقعیت خود در تبلیغ و یا پشتیبانی از کاندیدای خاصی استفاده نکنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به مسئولین ادارات و پرسنل فرمانداری هشدار داد تا مراقب باشند که خدای ناکرده از موقعیت خود در تبلیغ و یا پشتیبانی از کاندیدای خاصی استفاده نکنند

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،جلیل حسنی در جمع اعضای اجرایی برگزاری انتخابات لارستان اظهار داشت: دوازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید همچون دوره های گذشته سالم، صحیح، در کمال آرامش و امنیت، با مشارکت حداکثری توأم با عدالت و شفافیت برگزار شود.

وی افزود: یکی از ارکان مهم انتخابات را حضور حداکثری مردم دانست و گفت: باید زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم فراهم کنیم. حسنی اظهار داشت: نمی خواهیم بگوییم مردم چه کسی را باید انتخاب کنند ، بلکه ما به عنوان مجریان قانون باید زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم نماییم.

وی نقش تبلیغات محیطی در تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهم دانست و افزود: اطلاع رسانی نقش حائز اهمیتی در امر انتخابات دارد و همه باید تلاش کنند تا این موضوع در ایام انتخابات به نحو مطلوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی دقیق و صحیح در روز انتخابات از وظایف اعضای اجرایی برگزاری انتخابات شهرستان میباشد ؛ افزود: با کمک دست اندرکاران ورسانه ها باید زمینه انتخاباتی پرشور و با نشاط در شهرستان فراهم شود تا انتخابات در مسیر قانون به خوبی برگزار و آراء مردم در فضایی آرام به صندوق ها ریخته شود.

حسنی به مسئولین ادارات و پرسنل فرمانداری هشدار داد تا مراقب باشند که خدای ناکرده از موقعیت خود در تبلیغ و یا پشتیبانی از کاندیدای خاصی استفاده نکنند، که طبق قانون جرم است و ما نیز اگر مشاهده کنیم و ثابت شود بشدت برخورد خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: اعضا ء اجرایی برگزاری انتخابات شهرستان و پرسنل فرمانداری می بایست بنا به ضرورت، ضمن تشکیل جلسات مستمر ،مستند سازی اقدامات آن ها و اطلاع رسانی را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به این‌که ما به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی، باشکوه و عزت‌آفرین هستیم؛ گفت: ما نباید اجازه دهیم حتی یک رأی جابجا شود، و یا تخلفی صورت پذیرد و حق کسی ضایع شود.چرا که ما برگزار کننده انتخابات و مجری تامین امنیت انتخابات هستیم و نباید بگذاریم حتی یک رای در انتخابات جابجا شود.

پیش از سخنان فرماندار نیز مسعود راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان با تاکید براینکه بخشداران و اعضای اجرایی برگزاری انتخابات شهرستان با رصد فضای مجازی و نشست‌های تخصصی بایستی امنیت انتخابات را تامین کنند، یادآور شد: سخنرانی‌‌های انتخاباتی در هر منطقه و شهر باید برابر دستورالعمل های مربوطه ارسالی از استانداری صورت گیرد و هرگونه مطلب در فضای مجازی نیز باید رصد و به فرمانداری منعکس گردد.

علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز در خصوص چگونگی فراهم نمودن زیرساخت های لازم در امر برگزاری انتخابات مطالبی را بیان کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “هشدار فرماندار به پرسنل فرمانداری و مسئولین ادارات در خصوص انتخابات”

  1. ناشناس گفت:

    بهتره به نیروهاتون بگین که توی هیچ مسئله ای داخلت نکنند و از مقام خودشون سو استفاده نکنند که بعضیا بیکار و بعضیا پولدار تر بشن

  2. لاري گفت:

    ببخشيد جناب فرماندار محترم، نام لارستان از شهرهاي مهم فارس حذف شده ،حتي در تماميه سررسيدهاي سال جديد کد تلفن شهرهاي مهم استان فارس اسم لارستان نيست .اين قضيه رو پيگيري کنيد ،صددرصد بخاطر کاهش در جه ي مخابرات لارستان از مديريت به اداره هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین