پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اما و اگرهای هندبالیست های لارستانی برای ماندن در لیگ برتر

میلاد لارستان: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که سه سال پیاپی نماینده استان فارس در لیگ برتر بوده امسال در آستانه انصراف از لیگ برتر است در صورتی که…

هندبال بانوانمیلاد لارستان: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که سه سال پیاپی نماینده استان فارس در لیگ برتر بوده امسال در آستانه انصراف از لیگ برتر است در صورتی که مدیران استانی این ورزش، این امر را نمی‌پذیرند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان سه سال پیاپی نماینده استان فارس در لیگ برتر بوده است، امسال بنا به اعلام مدیرعامل باشگاه در آستانه انصراف از لیگ برتر است.

مسعود راستی می‌گوید عدم حمایت معنوی مسئولان و نداشتن سالن تمریم سبب شده که یک ماه به شروع لیگ برتر تصمیم به انصراف از لیگ برتر بگیریم.

وی معتقد است استعدادهای زیادی در شهرستان‌ها وجود دارد که متاسفانه به دلیل عدم حمایت کافی این استعدادها رشد پیدا نمی‌کنند و به همین دلیل به دیگر شهرها بروند.

راستی می‌گوید تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان برخلاف دیگر تیم‌ها مشکلات مالی ندارد اما به حمایت معنوی نیاز دارد و اگر این حمایت صورت نگیرد بازیکنان انگیزه کافی برای حضور در مسابقات را ندارند.

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان انصراف را تمایل قلبی خود نمی‌داند چراکه بازیکنان این تیم سال‌ها برای حضور در لیگ تلاش کردند اما وی می‌گوید در صورتی که مسئولان به خواسته‌های ما بی‌توجه باشند ناچار به انصراف هستیم.

وی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در صورت انصراف خواستار حضور در لیگ دسته یک است و راستی می‌گوید حذف شدن از مسابقات را نمی‌پذیرد.

علیرضا پاکدل، رئیس هیئت هندبال، درباره انصراف تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: مدیران باشگاه تاکنون مطلبی راجع به انصراف به هیئت اعلام نکرده‌اند و فقط در نامه‌ای خواستار برگزاری جلسه شدند.

وی با بیان اینکه به هر قیمت شده تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در استان فارس می‌ماند، افزود: متاسفانه عدم حمایت مسئولان شهرستان در دادن سالن تمرین به این تیم سبب شده که مدیران باشگاه چنین تصمیمی بگیرند.

به گفته رئیس هیئت هندبال استان فارس عدم حمایت از اسپانسرها و بخش خصوصی در ورزش استان فارس سبب می‌شود که این افراد پس از مدتی حمایت از ورزش را رها کنند.

این تیم در دهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور با شکست دادن تیم دانشگاه آزاد به جایگاه پنجمی بسنده کرد.

شروع مسابقات لیگ برتر ۲ مردادماه است و ۲۴ تیرماه نیز قرعه‌کشی‌ها انجام می‌شود. تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار، ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران، شهرداری سنندج، شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، هدف پویان جوان قم و کرمان ۸ تیم حاضر در یازدهمین دوره لیگ برتر بانوان هستند.تیم‌ها برای قرعه‌کشی باید تا ۲۰ تیرماه مدارک خود را به فدراسیون تحویل دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین