شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ایستادگی در برابر برنامه‌های فرهنگی متناقض با ارزش‌های دینی

فرماندار ویژه لارستان گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی زمانی که احساس کنیم این برنامه‌ها با ارزش‌های دینی متناقض است در مقابل آن خواهیم ایستاد. به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی…

فرماندار ویژه لارستان گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی زمانی که احساس کنیم این برنامه‌ها با ارزش‌های دینی متناقض است در مقابل آن خواهیم ایستاد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، بار دیگر با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر، اظهار داشت: این انتخابات باعث عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه به همان اندازه که یک کشور به قدرت نظامی توانمند نیاز دارد، به قدرت نرم که همان پشتوانه مردمی است هم نیاز دارد، افزود: به اعتماد بین مردم و حاکمیت و توانمندی‌های درونی اقتصادی نیازمندیم تا بتوانیم در عرصه‌های بین‌المللی مقدرانه از منافع ملی خود دفاع کنیم و امنیت مردم را تامین نماییم.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: اگر زمانی در گوشه‌ای از این کشور به نهادهای امنیتی و انتظامی توهینی می‌شود این افراد در اشتباه هستند و اگر زمانی نیز به حاکمیت کشور در عرصه‌های مختلف توهینی شود، باز این کار نیز یک اشتباه است و بنابراین همه و همه باید در کنار هم باشند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: باید در مقابل نیروهای تکفیری که پرورش دهنده استکبار جهانی هستند و قصد دارند امنیت خاورمیانه را از بین ببرند با هم وحدت داشته باشیم و رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را ایجاد کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان لارستان بیان کرد: همه این دشمنان می‌دانند که تقابل افکاری که در زمان انتخابات در ایران بوجود آمده بود، اگر در کشورهای عربی رخ می‌داد باعث ساقط شدن آنها می‌شد، اما ظرفیت نظام ما آنچنان بالاست که تمام تقابل‌ها و تفاوت‌های فکری با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری مدیریت می‌شود و این اختلافات تا یک مسیر مشخص پیش می‌رود.

حسنی با گلایه از برخی دستگاه‌ها به جهت عدم تلاش در جذب بودجه‌های استانی، گفت: در ابتدا گفتیم که اگر کسی کم بودجه گرفته است بیاید و از بودجه فرمانداری به عنوان بودجه تکمیلی به او تزریق می‌کنیم، ولی حالا اعلام می‌کنم که به هر دستگاه با توجه به نسبتی که توانسته از بودجه‌های استانی اخذ نماید، ما هم بودجه تخصیص می‌دهیم.

وی با تأکید بر توجه مسؤولان به مسائل فرهنگی گفت: همه باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبل برنامه‌ریزی کنیم و این توقع نیز از متولی فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان می‌رود که برای غنی کردن برنامه‌های فرهنگی، مسائل را از قبل رصد کند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه برنامه‌ها نباید تنها برای پر کردن اوقات فراغت مردم و دانش‌آموزان باشد، بلکه باید به فکر غنی‌سازی برنامه‌ها بود، یادآور شد: در لارستان باید متناسب با زمان، برنامه‌ای کامل و همه‌جانبه بر پایه نیازهای روحی و اخلاقی جوانان طراحی و اجرا شود.

رئیس شورای تأمین لارستان با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی زمانی که احساس کنیم این برنامه‌ها با ارزش‌های دینی متناقض است در مقابل آن خواهیم ایستاد، تصریح کرد: اگر برنامه‌ای با ارزش‌های دینی متناقض نیست نباید در کار آن مشکلی ایجاد کرد و هنر ما این است که اگر مشکل کوچکی نیز وجود دارد باید آن را رفع کنیم نه اینکه تمام برنامه را لغو کرد.

وی تأکید کرد: به همان اندازه که مردم در شب‌های رمضان و ماه محرم  به گریه و عزاداری می‌پردازند باید برای ایجاد شادابی و نشاط در مردم قدم برداریم.

حسنی اضافه کرد: زمانی که می‌توانیم با انجام یک کار شرعی باعث ایجاد نشاط در مردم شویم، باعث ایجاد رضایت مردم از حکومت و اسلام نیز شده‌ایم.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین