چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کلنگ احداث بیمارستان تأمین اجتماعی لارستان به زمین زده می شود

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس از کلنگ زنی بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان لارستان در هفته تأمین اجتماعی مصادف با ۲۵ تیرماه سال جاری با حضور مسئوولان کشوری و استانی…

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس از کلنگ زنی بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان لارستان در هفته تأمین اجتماعی مصادف با ۲۵ تیرماه سال جاری با حضور مسئوولان کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان اکبر امیری در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از خیرین و مسئوولان این شهرستان در پیگیری احداث درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان، اظهار داشت: پیشرفت پروژه مناسب است.

وی با بیان اینکه طبق توافقنامه انجام شده هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با نماینده مردم لارستان در مجلس در سال ۹۱ موافقت احداث بیمارستان بیمارستان تأمین اجتماعی اخذ شده است، افزود: وظیفه این سازمان ارائه خدمات های درمانی در قالب قراردادهای مختلف است.

این مسئوول با اشاره به اینکه در سال ۹۵ در سطح استان فارس بالغ بر ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پول در بخش درمان هزینه شده که از این مقدار یک هزار میلیارد تومان آن به طرف های قرارداد مانند بیمارستان های خصوصی و دولتی پرداخت شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۲ میلیون نفر در استان فارس زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه از زمان اجرای طرح تحول سلامت تعرفه پرداختی بیمه شده از ۴۰ درصد به ۵ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: در ۴ سال گذشته ۷ درمانگاه تأمین اجتماعی در سطح استان فارس ساخته شده یا در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی در لارستان توسط خیرین در حال ساخت است، یادآور شد: درمانگاه های داراب و سپیدان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد و یک باب درمانگاه تخصصی نیز در شهرستان نورآباد در حال احداث است که در هفته دولت همزمان با درمانگاه لارستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

امیری از کلنگ زنی بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان لارستان در هفته تأمین اجتماعی مصادف با ۲۵ تیرماه سال جاری با حضور مسئوولان کشوری و استانی خبر داد و افزود: نقشه تیپ بیمارستانی تهیه شده و کارشناسی های لازم صورت گرفته و برای اجرا نیاز به تأیید دانشکده علوم پزشکی لارستان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه مجوز تجهیز درمانگاه لارستان اخذ و اعتبارات شده است، تصریح کرد: برای نصب و تست دستگاه ها نیاز به ۲۰ روز تا یک ماه فرصت است که به محز آماده سازی مکان، کار نصب دستگاه ها شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مکاتبات لازم برای تأمین نیروی انسانی درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان انجام شده است، ادامه داد: امید می رود در مرداد ماه آزمون منطقه ای برای تأمین نیروهای درمانگاه لارستان برگزار می شود.

امیری با تقدیر از نماینده مردم در مجلس و فرماندار ویژه لارستان برای تحقق اجرای پروژه بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان، اضافه کرد: پس از تأیید نقشه از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، انتظار می رود هماهنگی های لازم برای دستگاه های اجرایی درون شهرستان مثل شهرداری، دانشکده علوم پزشکی، مسکن و شهرسازی و غیره توسط فرماندار ویژه لارستان پیگیری شود.

همچنین در این دیدار فرماندار ویژه لارستان با تقدیر از نگاه ویژه مسئوولان به جهت حساسیت در بُعد ارتقای وضعیت درمانی این شهرستان، گفت: برای تحقق مجوز پروژه های لازم، علاوه بر سازمان تأمین اجتماعی مرکز استان، نماینده مردم لارستان در مجلس و خیرین در این مهم پیگیری های زیادی صورت گرفته است.

جلیل حسنی با ابراز امیدواری برای بهره برداری از پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان و همچنین ابراز خرسندی از کلنگ زنی بیمارستان، افزود: خدمات درمانی تأمین اجتماعی در سطح کشور بسیار قابل تحسین است و امید می رود این خدمات در سطح لارستان نیز به بهترین و سریعترین شکل انجام شود.

وی در پایان با تقدیر از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لار از این مسئوولان خواست در زمینه پروژه های تأمین اجتماعی همچون گذشته همراهی لازم را داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “کلنگ احداث بیمارستان تأمین اجتماعی لارستان به زمین زده می شود”

  1. صالح گفت:

    اميدوارم در خصوص راه اندازي بيمارستان تامين اجتماعي فرماندار نماينده و …تلاش کنند

  2. علي گفت:

    از ابتدا بنا بر احداث بيمارستان تامين اجتماعي لارستان بود ،که همين ساختمان در حال احداث توسط خيراينقدر بزرگ است که بعنوان بيمارستان بتوان از ان بهره برد

  3. منصوري گفت:

    اگر قرار بر راه اندازي بيمارستان تامين اجتماعي باشد ،ميتوان فعلا امکانات را در بيمارستان امام رضا و يا ساختمان جديدالاحداث تامين اجتماعي قرار داد و بعد هم ساختمان را توسعه داد،همانند جهرم که تامين اجتماعي در بيمارستان پيمانيه جهرم مستقر است

  4. دلسوز گفت:

    آخرش نفهمیدم چی شد
    بیمارستان در حال ساخت گفتن تامین اجتماعی است
    تازه کلنگ چی رو زمین بزنن؟

  5. لارستان گفت:

    ‌امیدواریم در جهت خدمات رسانی مطلوب مسئولان تلاش جدی کنند و الا اصل کار احداث ساختمان هست که توسط خیراندیشان بزرگوار در حال انجام است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین