شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

غارسی:برنامه‌ای برای تیم‌داری در لیگ هندبال ندارم

سرمربی سابق تیم ملی هندبال بانوان شهیدچمران لارستان اعلام کرد امسال به دلیل برخی مشکلات تمایلی برای تیم‌داری در لیگ ندارد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، ناهید غارسی…

سرمربی سابق تیم ملی هندبال بانوان شهیدچمران لارستان اعلام کرد امسال به دلیل برخی مشکلات تمایلی برای تیم‌داری در لیگ ندارد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، ناهید غارسی یکی از مربیانی است که در این چند سال اخیر با تیم‌های شهید چمران لارستان و همین طور ثامن‌الحجج عنوان قهرمانی را کسب کرده و با بازیکنانی که داشته همیشه جزو مدعیان به شمار می‌رفته است.

وی حتی در خیلی سالها حتی بدون یک شکست موفق به کسب عنوان قهرمانی با شاگردانش شده است، اما امسال وی تصمیمی برای تیمداری ندارد. غارسی در این‌باره گفت: من چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم، اما به دلیل دور بودن مسافت برایم به صرفه نیست که این پیشنهادات را قبول کنم.

وی افزود: با مشکلاتی که به وجود آمد ترجیح دادم امسال در لیگ نباشم. از طرفی به دلیل بیماری مادرم نمی‌توانم او را کنار بگذارم و هندبال کار کنم. این مربی همچنین خاطرنشان کرد: اگر مشکلات حل شود شاید بتوانم تیم‌داری کنم، اما تا این لحظه برنامه‌ای برای حضور در لیگ ندارم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین