جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

سعی می کنیم اعتبارات بصورت عادلانه در لارستان توزیع شود

فرماندار ویژه لارستان، گفت: سعی می کنیم اعتبارات شهرستان را بصورت مساوی و عادلانه و بر اساس اتمام طرح های پروژه های نیمه تمام و یا بر اساس آن الزاماتی…

فرماندار ویژه لارستان، گفت: سعی می کنیم اعتبارات شهرستان را بصورت مساوی و عادلانه و بر اساس اتمام طرح های پروژه های نیمه تمام و یا بر اساس آن الزاماتی که قانون برای ما مصوب کرده است، هزینه نماییم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان،با حضور جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، مسعود راسخی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه لارستان و داوود شفیعی بخشدار جویم مسائل و مشکلات دهیاری های روستاهای بخش جویم مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه لارستان در این نشست تصریح کرد: ما سعی می کنیم اعتبارات شهرستان را بصورت مساوی و عادلانه و بر اساس اتمام طرح های پروژه های نیمه تمام و یا بر اساس آن الزاماتی که قانون برای ما مصوب کرده است، هزینه نماییم ،البته آن قسمت هایی که دست ما باز بود و متناسب با آن تقاضاهایی که شوراها و دهیاران به ما اعلام کردند و بر اساس شاخص ها و مؤلفه هایی که در روستا وجود دارد از جمله بحث جمعیت، محرومیت و پروژه های بالای ۸۰ درصد ، اعتبارات توزیع گردیده است.

جلیل حسنی گفت: امیدواریم در ادامه هم اعتباراتی که به این منطقه تخصیص داده خواهد شد از جمله اعتبار توازن و محرومیت ها و اعتبارات سیل اخیر برای بخش جویم و دیگر بخشها هم اختصاص یابد.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته وقتی می خواستند در روستایی موضوعی را پیگیری کنند و خدماتی را ارائه دهند، می آمدند با تک تک مردم می نشستند صحبت می کردند، اما در حال حاضر مسئولین خیلی راحت با شوراها و دهیار یک روستا می نشینند و مسائل و مشکلات روستاهها را پیگیری و مرتفع می نمایند.همچنین وقتی می خواهد اقدامات امنیتی برای روستائیان فراهم شود دهیار بهترین فردی است که صحبت مسئولین را به مردم منتقل می کند .

فرماندار ویژه لارستان در پایان تاکید کرد: در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده توسط شوراهای اسلامی شهر جویم و دهیاران قطعاً پیگیری های لازم صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است در این نشست جمعی از دهیاران بخش و شورای اسلامی شهر جویم مسائل و مشکلات شهر و روستاهای بخش را مطرح و خواستار رفع این مشکلات شدند.

اتمام ساختمان بعضی از دهیاری ها، کمبود نیروی انسانی در دهیاری،صدور کارت شناسایی برای دهیاران،واگذاری زمین به افراد واجدالشرایط،کمبود آب در بعضی از روستاها،حفظ و حرمت دهیاران در ادارات شهرستان، عدم شبکه های تلویزیونی دیجیتال در بعضی از مناطق بخش،ارائه تسهیلات لازم به خسارت دیدگان از سیل سال گذشته،تعریض و بهسازی ورودی شهر جویم از سمت فرشته جان، اصلاح پیچ های خطرناک، راه اندازی بیمارستان جویم و غیره از مهمترین مسائل و مشکلاتی بود که توسط دهیاران و شورای اسلامی شهر جویم مطرح شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین