سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تقاضای گراش برای میزبانی رقابت های بین المللی سوارکاری

رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: این شهرستان در صورت موافقت سازمان جهانی واهو و ایکاهو، میزبان رقابت های بین المللی سوارکاری با حضور ۲۰ کشور خارجی خواهد بود….

رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: این شهرستان در صورت موافقت سازمان جهانی واهو و ایکاهو، میزبان رقابت های بین المللی سوارکاری با حضور ۲۰ کشور خارجی خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، احمد حسن نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور فرماندار و مسوولان هیات سوارکاری استان فارس و گراش برگزار گردید، پیرامون برگزاری هر چه باشکوه تر رقابت های بین المللی سوارکاری به میزبانی این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در باشگاه فاضل گراش که دارای استاندارد کشوری است برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا با پیگیری های لازم، اولین رویداد بین المللی ورزش گراش را رقم بزنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان گراش با اشاره به اینکه هیات سوارکاری این شهرستان یکی از هیات های فعال و مستعد قهرمانی است، افزود: تاکنون چندین مسابقات سوارکاری قهرمانی استان فارس و کشور در گراش برگزار شده است و دو سوارکار نیز از این شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

حسن نژاد ضمن ابراز رضایت هیات سوارکاری استان فارس از هیات سوارکاری گراش، تصریح کرد: این رویداد بین المللی به پاس خیر نیک اندایش گراش؛ دکتر زین العابدین محبی برگزار خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه فرماندار  گراش و هیات سوارکاری استان فارس نیز قول مساعدت و همکاری همه جانبه در خصوص برگزاری این رقابت های بین المللی را اعلام کرده اند، بیان داشت: امیدواریم با موافقت سازمان جهانی واهو و ایکاهو، میزبان شایسته ای برای فدراسیون سوارکاری کشور و مسوولان استان فارس باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین