سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در درخواست های مردمی میلاد لارستان از مسئولان بخوانید:

از تجمع آشغال در انتهای بازار امام تا پايه هاي چراغ رنگي روبروي بازار روز

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه…

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است این سامانه بدون هیچ محدودیتی پیامک های شما عزیزان را دریافت نموده و با انجام تصحیحات لازم ویرایشی توسط تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان آن را به سمع ونظر مسئولان می رساند. ضمن آن که  از کاربران گرامی درخواست می شود ارتباط بیشتر با این سامانه داشته باشند بخش دیگری از درخواست های مردمی را در ادامه با هم مرور می کنیم.

۱) چندین بار در خصوص مشكل تجمع آشغال در بخش انتهایی فاز پنج بازار امام تذکراتی داده شد ولی پیگیری صورت نگرفته است. لطفا پیگیری فرمایید(قابل توجه شهرداری لار)

۲) شهردای محترم و شورای شهر چندی پیش جهت آسفالت کوچه ها در شهرك بوستان قول مساعد دادند. در حال حاضر خيلي از كوچه هاخراب است ولي متاسفانه هيچ پيگيري نشده است(قابل توجه شهرداری لار)

۳) لطفا بابت نصب كد پستي درب منازل شهرك بوستان پیگیری فرمایید(قابل توجه اداره پست لارستان)

۴) از مسئولين خواهشمندم پايه هاي چراغ رنگي روبروي بازار روز قدمگاه را بلندتر بزنند كه هم دزدي نشود و هم پايه هارا نشكنند(قابل توجه شهرداری لار و مدیریت برق لارستان)

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “از تجمع آشغال در انتهای بازار امام تا پايه هاي چراغ رنگي روبروي بازار روز”

  1. بازاری گفت:

    سایت میلاد داری جلب گری میکنیا. تو این چن روز حساس انتخاب شهردار داری با این تیتر غلوامیز داری الکی به شهرداری میتوپی. بابا اینهمه هر روز و هر ساعت داره یه جای شهر تحول ایجاد میشه اونوقت تو دو تا دونه کاغذ لباس که خود مغازه دارا مراعات نکردن و ریختن رو بزرگ کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! لااقل اگه همچی خبری میزنی خبرنگارتو بفرست چهارتا خبر واقعی از اینهمه فعالیت شهرداری تو این مدت بزنه.

  2. شهروند گفت:

    با تشکر اززحمات شهردارمحترم ،با عنایت به وجود تعداد بسیارزیادی زمین ساخته نشده در اکثرمناطق و خیابانهای شهرک بوستان وعدم همکاری مالکین این زمینها در احداث حداقل پی ساختمان ،باعث ایجاد محیطی بسیار نازیبا و تجمع حیوانات موذی و ایجاد مزاحمت و دردسر،برای ساکنین این شهرک گردیده است .لذا خواهشمندیم نسبت به برخورد قانونی با مالکین این زمینها اقدام گردد.

  3. ناشناس گفت:

    با سلام ،من هم با این شهروند عزیزمون موافقم ،بنده از سال ۱۳۸۵در کوچه ی صدف ۲شهرک بوستان ساکن هستم .متاسفانه تعداد زیادی زمین در اطراف منازل ما وجود دارد که ما دراین ده سال اخیر حتی یک بار هم ندیدیم که مالکین به زمینهایشان نزدیک شوند .این کار اصلا عادلانه نیست ،بعد از ده سال وبا پیگیری های زیاد تازه لوله کشی گازشده .در زمستان که بارندگی زیاده مشکلات زیادی برای رفت وآمدبچه هامون به مدرسه داریم تمام کوچه پرازآب وشل میشه ،زمانی که با مالکین تماس میگیریم برای همکاری جهت زیرسازی کوچه هیچ همکاری نمیکنن وحتی شهرداری رو مقصر میدونن که مانع از تقسیم شدن زمینها میشن.خواهشمندم مشکل این زمینها رو هرچه زودتر حل کنین و قانونی بزارین که این همه زمین رو رها نکنن به حال خودش حداقل یه چهاردیواری بزارن دورش شاید اینا تا صد ساله دیگه نخوان زمینها رو بسازن یا بفرشون ،ما چه گناهی کردیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین