پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ادای احترام مسئولان لارستان به شهدا در آغاز هفته دولت

قبور مطهر شهداء شهرلار توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئولین و کارمندان این شهرستان گلباران و عطرافشانی شد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

قبور مطهر شهداء شهرلار توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئولین و کارمندان این شهرستان گلباران و عطرافشانی شد.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در نخستین روز از هفته دولت ، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به اتفاق مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان ،مسوولین،کارمندان ،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه لارستان بزرگ با حضور در محل گلزار شهداء شهر لار به مقام شامخ شهیدان والا مقام، بویژه شهدای عزیز کارمند این شهرستان ادای احترام کردند و مزار شهیدان گرانقدر را گلباران وعطرافشانی نمودند .

مسؤلین و کارمندان ادارات شهرستان با قرائت فاتحه ،به روح پر فتوح شهداء درود فرستادند و با آرمانهای بلند حضرت امام راحل ، مقام معظم رهبری و این کبوتران خونین بال تجدید میثاق کردند.

همچنین درآیین این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدا، بخصوص شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند شهرستان لارستان از مقام والای آن به حق پیوستگان تجلیل شد.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی کوتاه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، اظهار داشت: مسؤولان امروز کشورمان باید با الگو قرار دادن شهیدان رجائی و باهنر در انجام وظائف خود گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در طول هفته دولت امسال ۱۸۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و سهم بخش دولتی ۷۹میلیارد، بخش خصوص ۲۷میلیارد و خیرین نیز ۱۲میلیارد به طرح ها کمک کرده اند، تصریح کرد: ۶ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

گفتنی است بمناسبت هفته دولت قبور مطهر شهداء بخشهای اوز،بیرم،جویم،بنارویه،صحرای باغ،مرکزی و روستاهای تابع شهرستان لارستان نیز گلباران و عطرافشانی گردید.

اضافه می گردد که شهرستان لارستان، ۳۰۲ شهید گرانقدر را ،تقدیم این نظام و انقلاب نموده است که از این تعداد شهدا،۲۸ شهید کارمند بوده اند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین