پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کسب مدال نقره کشتی ساحلی کشور توسط نوجوان لارستانی

میلاد لارستان: نوجوان لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور انتخابی رقابتهای آسیایی ویتنام بر سکوی دوم وزن ۶۰ کیلوگرم قرار گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد. به…

کشتی ساحلی کشورمیلاد لارستان: نوجوان لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور انتخابی رقابتهای آسیایی ویتنام بر سکوی دوم وزن ۶۰ کیلوگرم قرار گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این دوره از پیکارها محمدرضا عسکرپور در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد.در دور دوم با نتیجه سه بر یک حبیب خالدی از خوزستان را شکست داد.وی در کشتی سوم با حساب سه بر صفر از سد نماینده توابع تهران گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

عسکرپور در دور چهارم در یک کشتی حساس و تماشایی کشتی گیر ریزنقش کرمانشاهی را با حساب سه بر صفر از پیش روبرداشت و فینالیست شد.

این نوجوان لارستانی در کشتی فینال رودرروی محمد احمدی از البرز قرار گرفت که در یک مبارزه نزدیک علیرغم اینکه تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود در اثر یک غفلت این دیدار را با حساب دو بر یک واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

همچنین امیرحسین فتوحی؛ دیگر کشتی گیر وزن ۷۰+ کیلوگرم لارستانی با سه پیروزی و دو شکست به عنوان پنجم بسنده کرد.

گفتنی است تیم کشتی ساحلی نوجوانان فارس پس از تیمهای البرز، مازندران، تهران و کرمانشاه با ۱۵ امتیاز که توسط دو تن از کشتی گیران لارستانی کسب شد در جایگاه پنجم قرار گرفت.

رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز جمعه ۱۳ شهریورماه سال جاری در شهرستان نور استان مازندران برگزار شد.

خبرنگار: روابط عمومی هیأت کشتی شهرستان لارستان – داود عسکرپور

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین