جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

امام خامنه ای: مرگ جایزه صلح نوبل رقم خورد؛دولتهای مسلمان فشار سیاسی و اقتصادی بیاورند

رهبرمعظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه این هفته خود با اشاره به حوادث اخیر کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار و سکوت جامعه جهانی در سخنانی اظهار داشتند: این مسأله‌ی…

رهبرمعظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه این هفته خود با اشاره به حوادث اخیر کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار و سکوت جامعه جهانی در سخنانی اظهار داشتند: این مسأله‌ی حقیقتاً فاجعه‌آمیز میانمار حقیقتاً یک حادثه‌ی کم‌نظیر است. جلوی چشم کشورهای اسلامی، دولتهای اسلامی، جلوی چشم یک میلیارد و نیم مسلمان، جلوی چشم مجامع جهانیِ مدعی و دولتهای ریاکارِ دروغگویِ مدعیِ حقوق بشر، یک دولت بیرحمی جمع مردم بی‌پناه را می‌کشند، آتش می‌زنند، خانه‌هایشان را ویران می‌کنند، بیرون می‌کنند. حقیقتاً حادثه‌ی عجیبی است این و هیچ عکس‌العملِ به معنای واقعی کلمه هم مشاهده نمی‌شود.

ایشان افزودند: راه چاره این است که دولتهای مسلمان عملاً وارد بشوند. نمی‌گوییم لشگرکشی کنند به آنجا، اما فشار سیاسی بیاورند، فشار اقتصادی بیاورند. در مجامع جهانی علیه آنها فریاد بکشند.

مقام معظم رهبری اظهار داشتند: جمهوری اسلامی این افتخار را برای خودش باید حفظ کند که علناً، صریحاً علیه ظلم حرف بزند، چه این ظلم در مناطق اشغال‌شده‌ی به وسیله‌ی صهیونیستها باشد، چه در کشور یمن و بمباران مردم یمن باشد، چه در بحرین باشد، چه در هر نقطه‌ی دیگری و چه در میانمار. باید نسبت به اینها جمهوری اسلامی موضع شجاعانه و صریح خودش را اتخاذ کند.  رهبرانقلاب بیان داشتند: دبير كل سازمان ملل این موضوع را محكوم كرده. زحمت كشيده! چه فايده‌ای دارد؟ بايد اثر عملی داشته باشد!

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود به دریافت جایزه صلح نوبل توسط رئیس بی رحم میانمار اشاره کرده و افزودند:  تقلیل فاجعه میانمار به یک درگیری مذهبی بین مسلمانان و بودایی‌ها درست نیست. البته ممکن است در این حادثه تعصب مذهبی تأثیر داشته باشد اما این قضیه، یک قضیه سیاسی است، زیرا مجری آن، دولت میانمار است و در رأس آن دولت نیز زنی بی‌رحم قرار دارد که برنده جایزه صلح نوبل بوده و با این اتفاقات، در واقع، مرگ جایزه صلح نوبل رقم خورد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین