سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

توصیه استاندار جدید به فرمانداران فارس چه بود؟

استاندار فارس، امنیت و آرامش را لازمه توسعه و پیشرفت و تحقق تمام اهداف و برنامه ها دانست و گفت: فرمانداران زمینه بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرستان ها…

استاندار فارس، امنیت و آرامش را لازمه توسعه و پیشرفت و تحقق تمام اهداف و برنامه ها دانست و گفت: فرمانداران زمینه بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرستان ها را فراهم کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  استانداری فارس، اسماعیل تبادار در جمع فرمانداران شهرستان های استان افزود: باید از تمام ظرفیت های استان بهره بگیریم و این ظرفیت ها هم تنها در شیراز نیست بلکه در جای جای استان وجود دارد. وی ادامه داد: در فضای عمومی استان هم ما زمینه ها و فرصت فعالیتهای بسیاری در اختیار داریم که فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت باید تمام این ظرفیت ها و فرصت ها را به خصوص در زمینه های سرمایه گذاری و جذب سرمایه ها شناسایی کرده و با جدیت دنبال کنند.

تبادار افزود: در کنار توجه به مقوله اقتصاد و مساله رونق اقتصادی، فرمانداران باید به خاستگاه های فرهنگی، فضای نشاط و امیدواری مردم، حقوق شهروندی و ارتباط با مراکز علمی و آموزشي نیز توجه ویژه داشته باشند. وی تصریح کرد: نباید فقط به ظرفیت ها و قابلیت های استان بسنده کنیم بلکه باید بر اساس مجال فراهم شده اعلام کنیم که چقدر از این ظرفیت ها در گستره استان جهت توسعه، شکوفایی، رونق اقتصادی و رفاه عمومی بهره گرفته ايم.

وی اظهار کرد: فرمانداران باید با ایجاد تعامل و همکاری با تمام دستگاه های اجرایی و مجموعه های قضایی، انتظامی و امنیتی، زمینه را جهت تحقق برنامه ها و اهداف دولت در شهرستان ها فراهم کنند. نماینده عالی دولت خطاب به فرمانداران گفت: شما باید نسبت به حوزه استحفاظی خودتان و قابلیت ها و توانمندی ها آن شناخت داشته باشید و در جهت پیشرفت و توسعه آنبا خلاقیت، پویایی و آگاهی گام بردارید.

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم آگاهی و اشراف فرمانداران نسبت به وضعیت و شرایط شهرستان ها گفت: به فرمانداران توصیه می کنیم که در محل استقرار و سکونت آنها نیز شهرستان محل خدمتشان باشد تا با آسودگی بیشتری مسائل را تمام ساعت های شبانه روز رصد کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین