پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فکر نمی‌کردم بودجه فارس این‌قدر پایین باشد!

استاندار فارس به کم بودن اعتبارات استان فارس اشاره کرد و گفت: به‌هرحال با این اعتبارات قلیل باید تلاش کنیم که با کمک مجمع نمایندگان سهم استان را بیشتر کنیم. به…

استاندار فارس به کم بودن اعتبارات استان فارس اشاره کرد و گفت: به‌هرحال با این اعتبارات قلیل باید تلاش کنیم که با کمک مجمع نمایندگان سهم استان را بیشتر کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ اسماعیل تبادار در نشست شورای برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان نگاهی بلند جدا از بخشی نگری داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان فارس هم‌افزایی مدیران استان را در حل مشکلات بسیار مهم برشمرد و افزود: شکایت مدیران از یکدیگر بسیار بد است و به‌جای این شکایت‌ها باید با هم‌افزایی مشکلات استان را حل کرد که در این راه «جزیره‌ای عمل نکردن» باید مدنظر همگان باشد.

استاندار فارس با بیان اینکه هیچ‌کس به‌تنهایی قادر به «شق‌القمر کردن» نیست، خاطرنشان کرد: توسعه فارس با کار جمعی امکان‌پذیر است و مدیران نباید فکر کنند که به‌تنهایی می‌توانند در این راه نقشی ایفا کنند.

تبادار همچنین در مورد توسعه همه‌جانبه استان نیز گفت: بنده به تمام مسائل استان اعم از فرهنگی، اجتماعی و… توجه خواهم داشت و اصلاً این‌گونه نیست که تنها به مسائل عمرانی بپردازم.

مقام عالی دولت در استان فارس در ادامه به کم بودن اعتبارات استان فارس اشاره کرد و گفت: به‌هرحال با این اعتبارات قلیل باید تلاش کنیم که با کمک مجمع نمایندگان سهم استان را بیشتر کنیم، چراکه ظرفیت و پهناوری استان این امکان را به ما می‌دهد که اعتبار بیشتری داشته باشیم و باید در تخصیص اعتبار به این استان تجدیدنظر شود.

استاندار فارس به‌ضرورت جذب سرمایه‌گذاران پرداخت و گفت: بنده خودم در این راه پیش‌قدم خواهم شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فکر نمی‌کردم بودجه فارس این‌قدر پایین باشد!”

  1. یک دلسوز گفت:

    حالا فکر کن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین