جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

چرا خودروهای دوگانه سوز در لارستان معاینه فنی نمی شوند؟!

در پی درخواست برخی از همشهریان برای پیگیری علل عدم ارائه خدمات در مرکز معاینه فنی لارستان به خودروهای دوگانه سوز، این موضوع توسط خبرنگار میلاد لارستان پیگیری شده است….

در پی درخواست برخی از همشهریان برای پیگیری علل عدم ارائه خدمات در مرکز معاینه فنی لارستان به خودروهای دوگانه سوز، این موضوع توسط خبرنگار میلاد لارستان پیگیری شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پی درخواست اعتراض گونه برخی از همشهریان برای پیگیری علل عدم ارائه خدمات در مرکز معاینه فنی لارستان به خودروهای دوگانه سوز و بروز بعضی مشکلات از قبیل فاصله و هزینه زیاد تا مرکز ارائه دهنده خدمات، این موضوع توسط خبرنگار میلاد لارستان پیگیری شده است.

در همین زمینه، کارشناس مرکز معاینه فنی لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه معاینه خودروهای دوگانه سوز نیاز به تست های خاص و تجهیزات است، اظهار داشت: در سطح کشور تعداد انگشت شماری از مراکز معاینه فنی به خودروهای دوگانه سوز خدمات ارائه می دهند.

شهرام علیرضائی ضمن اعلام این خبر که در آینده نزدیک خدمات بازدید و معاینه چشمی در مرکز معاینه فنی لارستان راه اندازی خواهد شد، افزود: بنا به ابلاغیه وزارت کشور باید مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین تفکیک شود که به همین دلیل سرمایه گذاران خصوصی مرکز معاینه فنی لارستان به دنبال زمینی مناسب در نزدیکی شهر لار برای احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با همکاری شهرداری لار هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان فارس فقط در یکی از مراکز معاینه فنی شیراز طبق نوبت قبلی خدمات معاینه فنی به خودروهای دوگانه سوز ارائه می شود، یادآور شد: تا زمان راه اندازی مرکز جدید و تجهیز آن به امکانات مورد نیاز، نمی توان در لار به این خودروها خدمات ارائه داد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین