سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان

سینما آزادی برای مدت 10 سال به اداره ارشاد واگذار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، گفت: انعقاد تفاهم نامه برای واگذاری ۱۰ ساله سینما آزادی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به همراه تجهیز آن و پیگیری…

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، گفت: انعقاد تفاهم نامه برای واگذاری ۱۰ ساله سینما آزادی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به همراه تجهیز آن و پیگیری برای تعمیرات مورد نیاز در حال انجام است.

به گزارش میلاد لارستان سیدعلی اصغر رفعت حقیقی در نشست خبری با تأکید بر اینکه در همه حال باید پاسخگوی مطبوعات بود و از نظرات، ایده و انتقادات آنها بهره برد، اظهار داشت: در سطح لارستان ۸ نشریه چاپی وجود دارد.

وی با تقدیر از حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی در عرصه های مختلف، افزود: متأسفانه برخی ها هنوز به فرهنگ پیشنهاد و انتقاد نرسیده اند و فقط به دنبال شایع پراکنی و انتقاداتی بی پایه و اساس همراه با خراب کردن اذهان عمومی هستند که به عبارتی علت آن خطوط سیاسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با تأکید بر اینکه نباید دیدگاه های سیاسی منجر به افزایش مشکلات شود، تصریح کرد: اگر دلسوز شهرمان هستیم باید رو در رو صحبت کرد و راهکار ارائه داد و از طرفی نقاط مثبت را دید و از تخریب ها پیشگیری کرد.

وی با برشمردن عملکرد ۳ ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، ادامه داد: در طول این مدت ۲ دیدار با وزیر و حداقل ۳ بار دیدار با هر یک از معاونین با حمایت نماینده مردم و اداره کل انجام شده است.

رفعت حقیقی با اشاره به اینکه این اداره به دنبال راه اندازی ۵ سینما در لارستان است، افزود: سینما هنر در تالار وحدت، پیگیری ایجاد سینما در دانشگاه اوز، انعقاد تفاهم نامه برای واگذاری ۱۰ ساله سینما آزادی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به همراه تجهیز آن به سیستم دیجیتال و پیگیری برای تعمیرات مورد نیاز، سینما کودک و بزرگسال در مجتمع منیری، پیگیری برای تجهیز سالن در روستای کورده است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین