سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اورژانس اجتماعی لارستان در آینده نزدیک افتتاح میشود

اورژانس اجتماعی لارستان در آینده نزدیک افتتاح میشود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان…

اورژانس اجتماعی لارستان در آینده نزدیک افتتاح میشود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، علیرضا بال افکن رئیس اداره بهزیستی شهرستان ، منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی و رحیم بیژنی نائب رییس شورای اسلامی شهر لار از مرکز اورژانس اجتماعی در حال احداث هاشمی بازدید به عمل آورد و از چگونگی احداث و ارائه خدمات رسانی این مرکز به مددجویان اطلاع یافت.

این مرکز، با زیربنای ۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال توسط بنیاد نیک اندیشان هاشمی احداث و تجهیزات آن توسط اداره کل بهزیستی استان فراهم گردیده است که در آینده ای نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد.

گفتنی است مرکز اورژانس اجتماعی هاشمی شامل خط ۱۲۳ همراه با یک دستگاه آمبولانس است که به ارائه خدمات سیار و مداخله  در بحران اجتماعی می پردازد. اضافه می گردد که این مرکز دارای  ۶  نیروی انسانی و تحت نظر اداره بهزیستی لارستان می باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اورژانس اجتماعی لارستان در آینده نزدیک افتتاح میشود”

  1. مسعود گفت:

    مسوولين محترم ديد و بازديد هر روزه فايده اي ندارد ان هم پروژه اي که خيرين از ابتدا تا انتها کارش را انجام ميدهند ،برويد پيگير کارهاي زير بنايي و عمراني توسط دولت باشيد

  2. ناشناس گفت:

    فکر کنم اگه خیرین نبودند دولت کمک بیشتری می کرد کل لار شده بنیاد خیریه هاشمی و خوش به حال مسئولین تنبل لار

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین