پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و مسئولان منطقه ای انجام گرفت:

افتتاح پانسیون خیرسازپزشکان شهید رحیمی نژاد با اعتبار 16میلیاردی در لارستان+تصویر

طی مراسمی با  حضور قائم مقام و معاون اجتماعی وزیر بهداشت، مدیر کل خیرین سلامت وزارت بهداشت ، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه…

طی مراسمی با  حضور قائم مقام و معاون اجتماعی وزیر بهداشت، مدیر کل خیرین سلامت وزارت بهداشت ، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه لار، مدیرعامل منطقه آزاد کیش، فرماندار ویژه لارستان ، ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان، خانواده شهید رحیمی نژاد و برخی دیگر از مسئولین و خیرین،  مجتمع مسکونی و خیرساز پزشکان شهید محمد رحیمی نژاد در بیمارستان امام رضا (ع) لارستان افتتاح شد

 به گزارش میلاد لارستان  در ابتدای این مراسم   رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت:. امروز میزبان مهمانانی کشوری در لارستان به عنوان نقطه تبلور مشارکت خیرین هستیم.  وی ضمن تقدیر و از “ابراهیم انصاری لاری” بانی خیر ساختمان…  با بیان بعد مسافت لارستان تا مرکز استان به طرح تحول سلامت و نیز ارتقای دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز گریزی زده و اظهار داشت: پس از استقلال دانشکده علوم پزشکی لارستان، تعداد متخصصین در منطقه به بیش از دو برابر افزایش یافته و در حوزه های فیزیکی نیز توسعه قابل توجهی را شاهد هستیم .

در ادامه حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار نیز گفت:. آن چیزی که برای انسان ماندگار است همین سبقت در کار خیر و معنویات است. اینها در روز قیامت در کنار ما بدرد ما می خورد و همه این عناوین اجتماعی تا لب گور و تا رسیدن به سنگ لحد برای ما باقی میماند. وی افزود: اینکه یک مدیر در لارستان در کار خیر قدم بر میدارد نشان می دهد که ما در لارستان دارای مدیران خیر نیز هستیم و آقای دکتر انصاری لاری این مورد را اثبات نمودند.

در بخش دیگری از این مراسم حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن بیان  آوازه خیراندیشی مردم لارستان در کل کشور به  ناملایمات اقتصادی و آب و هوایی منطقه اشاره نموده و اظهار داشت:  با این مشکلات اما مردم این منطقه بیشترین تاثیر را از لحاظ ارزآوری برای کشور داشته اند که امیدواریم این موارد مورد توجه مسئولین کشور قرار بگیرد. وی ضمن تقدیر از عمل خیرخواهانه دکتر انصاری لاری  از رسانه ها خواست همان گونه که اشتباه یک مدیر را برجسته می کنند، عمل قابل تقدیر وی را نیز مورد توجه قرار دهند.

جعفرپور نماینده لارستان، خنج و گراش نیز  به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم با اشاره به انجام فعالیت های خیرخواهانه و وزن قابل توجه آن در منطقه، ایجاد این ساختمان توسط دکترانصاری لاری را یکی دیگر از نمونه های قابل توجه ذکر نموده و اظهار داشت: همراستا با اجرای طرح تحول سلامت در منطقه، خیرین عزیز نیز پشتیبان و همراه دولت و نظام بوده اند تا این خدمت به بهترین وجه صورت بگیرد و  امیدواریم که مسئولین نظام هم در پاسداشت خدمات خیرین بخوبی مهم را مدنظر قرار دهند

در بخش دیگری از این مراسم قائم مقام و معاون اجتماعی وزارت بهداشت در جذب کمک های اجتماعی با بیان اینکه  هیچ کاری برای انسان به اندازه کار خیر وجدان انسان را دارای رضایت و اثربخشی نمی کند اظهار داشت: در دولت یازدهم بالای ۲۴۰۰۰هزار تخت بیمارستانی  با مشارکت مردم و خیرین ساخته شده است.

ایازی افزود: پزشکان متخصص زیادی که در مناطق محروم به عنوان کار طرح خود مشغول بوده با مشکل مسکن روبرو هستند و این کاری که در لارستان اتفاق افتاده است، به عنوان عملی نیک  باید فرهنگ سازی نیز شود تا باعث شود که پزشکان ما با خیال راحت تر در مناطق محروم خدمت نمایند. وی در پایان اظهار امیداوری کرد که با همت مسئولین و خیرین مشکل پردیس دانشکده علوم پزشکی نیز بزودی حل شود.

ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل منطقه آزادکیش و خیر این مجموعه پانسیون نیز به عنوان سخنران پایانی  با بیان اینکه اگر کاری صورت گرفته است به خاطر لطف خدا بوده  افزود:  و اینکه یک فرد بتواند کاری برای هم نوعان خود انجام دهد با زور انجام نمی شود بلکه لطف الهی است. اینکه انگیزه ای در انسانی برای کار خیر ایجاد شود نیز لطف الهی بوده است. وی افزود: ما در برابر شهدایی که جان خود را فدا کرده اند هر کاری که انجام داده ایم گویا کاری نکرده ایم.

در پایان این مراسم نیز با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خیر این طرح آقای حاج ابراهیم انصاری لاری  و خانواده شهید محمد رحیمی نژاد تجلیل شد.

یادآور میشود  مجتمع مسکونی پزشکان شهید محمد رحیمی نژاد با زیربنای ۱۱۰۰ متر مربع با ۱۴ واحد مسکونی و در چهار طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال توسط آقای حاج محمد ابراهیم انصاری لاری خیر لارستانی ساخته شده است.

عکس : روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

گزارش تصویری کامل این دیدار از دوربین عکاسان میلادلارستان ان شاء الله تا ساعات دیگر منتشر خواهد شد

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “افتتاح پانسیون خیرسازپزشکان شهید رحیمی نژاد با اعتبار 16میلیاردی در لارستان+تصویر”

  1. ناشناس گفت:

    تاکی خیرین بسازن پس دولت کجاس؟

  2. محسن لار گفت:

    احسنت اجرتان باخدا

  3. علی انصاری گفت:

    سلام بی صبرانه منتظر منتشر کردن گزارش کامل تصویری هستیم.خدا قوت

  4. احسان گفت:

    شما مسوولين دانشکده علوم پزشکي خيرين تمام و کمال پشتيبان شما هستند ،فقط دو کار انجام بدهيد ،ارتقاي دانشکده به دانشگاه علوم پزشکي و هر ساعت بهانه اي نياوريد که ما استعداد دانشگاه علوم پزشکي را نداريم و بعد حضور متخصصين عالي و متبهر در منطقه

  5. الهام گفت:

    خداقوت خيرين و خيرانديشان منطقه که اگه شماها نباشيد همين بيمارستان هم نداشتيم ،و خدا قوت. مسوولين محترم شهرستان که نشسته ايد که خيرين بسازند و شما افتتاح کنيد ،

  6. لاری گفت:

    دلم برای شهرم میسوزد که دولت هیچ نگاهی بهش نمیکنه
    هرچه داریم و نداریم از خیرین دلسوز است

  7. ناشناس گفت:

    خداوند به همه خیران جزای خیر عنایت فرماید انشاءالله
    به امید پیشرفت و ارتقاء همه جانبه لارستان بزرگ و کهن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین