شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کتاب «خاطرات ورزش کشتی لارستان» منتشر می‌شود

رئیس هیأت کشتی لارستان گفت: تصاویر خاطرات ورزش کشتی این شهرستان با همکاری پیشکسوتان و دست‌اندرکاران کشتی لارستان تدوین و منتشر می‌شود. به گزارش میلاد لارستان؛ علی‌اکبر عسکرپور امروز در…

رئیس هیأت کشتی لارستان گفت: تصاویر خاطرات ورزش کشتی این شهرستان با همکاری پیشکسوتان و دست‌اندرکاران کشتی لارستان تدوین و منتشر می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی‌اکبر عسکرپور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: این کتاب که شامل تصاویر خاطرات قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشتی شهرستان لارستان در مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی و همچنین اردوهای مختلف تیم ملی است برای نخستین‌بار با عنوان «راز ماندگاری» رونمایی می‌شود.

وی با اعلام اینکه این کتاب به عنوان یک کار ارزشمند و ماندگار محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: واحد روابط عمومی و امور فرهنگی هیأت کشتی لارستان از تمام پیشکسوتان و قهرمانان کشتی این شهرستان تقاضا دارد به منظور سهولت در گردآوری این کتاب، تصاویر خود را به دفتر هیأت کشتی این شهرستان تحویل داده و یا به نشانی Wrestling.larestan30@Gmail.com ارسال کنند.

عسکرپور با بیان اینکه هیأت کشتی لارستان قهرمانان زیادی را در عرصه کشوری و بین‌المللی به جامعه کشتی کشور معرفی کرده و همواره در میان هیأت های برتر استان فارس قرار داشته است، افزود: هدف از تدوین کتاب خاطرات ورزش کشتی لارستان ارج نهادن به تلاش‌های چندین ساله قهرمانان و پیشکسوتان، رشد و توسعه این رشته ورزشی و همچنین معرفی ظرفیت کشتی این شهرستان به کشور است.

رئیس هیأت کشتی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه کتاب خاطرت ورزش کشتی شهرستان لارستان توسط واحد روابط عمومی و امور فرهنگی هیأت کشتی این شهرستان طراحی می‌شود، بیان داشت: این کتاب به زودی با عنوان «راز ماندگاری» در مراسمی با حضور مسوولان هیأت کشتی استان فارس و دیگر مسوولان سیاسی ورزشی لارستان رونمایی می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین