پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پایان کلاس مربیگری بین المللی شطرنج در لارستان

میلاد لارستان: معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: کلاس های مربی گری بین المللی فیده شطرنج که از ۵ مهرماه به میزبانی لارستان آغاز شده بود، امروز به کار…

میلاد لارستان: معاون اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: کلاس های مربی گری بین المللی فیده شطرنج که از ۵ مهرماه به میزبانی لارستان آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان داد.

داوود عسکرپور بعد از ظهر امروز در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: در کنار مسابقات بین المللی شطرنج پیشکسوتان آسیا که از دوم مهرماه در لارستان آغاز شده است، یک دوره کلاس مربی گری بین المللی فیده شطرنج برگزار شد.

وی افزود: این کلاسها با حضور ۲۰ شطرنج باز از استانهای کرمانشاه، زنجان، بوشهر، گیلان، فارس، اصفهان، البرز، گلستان، و تهران از پنجم تا هشتم مهرماه در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد.

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه شرط حضور در این دوره داشتن مدرک مربی گری ملی درجه ۱ و ۲ بوده است، تصریح کرد: این کلاسها زیر نظر خسرو شیخ هرندی استاد بزرگ شطرنج ایران برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره، در صورت کسب نمره قبولی در آزمون پایانی، ۵ مدرک بین المللی مربی ارشد فیده، مربی فیده، آموزگار فیده، آموزگار ملی و آموزگار پیشرفته اعطا می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین