شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رونمایی از سرود « سردار دل‌ها» در تجلیل از سرلشکر سلیمانی

سرپرست گروه سرود مصباح الهدی لارستان از آهنگسازی و اجرای سرود سردار دل‌ها در تقدیر از پیروزی‌های جبهه مقاومت و سردار قاسم سلیمانی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

سرپرست گروه سرود مصباح الهدی لارستان از آهنگسازی و اجرای سرود سردار دل‌ها در تقدیر از پیروزی‌های جبهه مقاومت و سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، گروه سرود مصباح الهدی لارستان از گروه‌های موفق سرود کشور است که تاکنون در جشنواره‌های مختلف به عنوان برترین‌های سرود ایران انتخاب شده است. این گروه مقام دوم هفتمین جشنواره ملی آواها و نغمه‌های آسمانی در همدان، عنوان برگزیده همان جشنواره در بخش شعر، آهنگ و مربی فنی، رتبه دوم در جشنواره ملی ترنم بیداری و قرار گرفتن در بین ۴ گروه برتر کشور در جشنواره ملی سرود مدافع حرم را در کارنامه خود دارد.

این گروه سرود به پاس پیروزی‌های جبهه مقاومت و تقدیر از سردار سلیمانی تازه‌ترین اثر خود با عنوان سردار دل‌ها را رونمایی کرد و بنا به درخواست شبکه‌ افق و دیگر شبکه‌های سراسری این سرود پس از تکمیل نماهنگ پخش می‌شود.

عمران جمالی، سرپرست گروه مصباح الهدی لارستان اظهار داشت: این سرود بر مبنای شعری از هاشم کرونی و آهنگسازی گروه مصباح الهدی و به مناسبت پیروزی‌های جبهه مقاومت در سبکی حماسی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه یک سال آهنگسازی این سرود به طول انجامیده است، گفت: آهنگسازی این کار توسط محمدرضا نیکخو و محمدمهدی افتخار انجام شده و این سرود توسط محمدعلی کاویان، محمدرضا نیکخو و محمدمهدی افتخار اجرا می‌شود.

سرپرست گروه مصباح الهدی لارستان هدف اصلی از تهیه این سرود تقدیر از سردار سلیمانی و پاسداشت جبهه مقاومت بود، افزود: تاکنون شبکه افق برای پخش سراسری این نماهنگ درخواست داده و این سرود با همکاری حوزه هنری استان فارس ساخته شده است.

جمالی از پخش و رونمایی سرود « من انقلابی‌ام» در ایام دهه فجر خبر داد و بیان کرد: این سرود تلفیقی از عربی، انگلیسی و فارسی است که از شبکه‌های سراسری نیز پخش می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین