جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی

انتقال آب از خیج فارس به لارستان نیازمند همراهی مسئولان است

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی با وزیر نیرو در خصوص انتقال از خلیج‌فارس به لارستان، گفت: این مهم نیازمند همراهی مسئولان شهرستانی و استانی…

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی با وزیر نیرو در خصوص انتقال از خلیج‌فارس به لارستان، گفت: این مهم نیازمند همراهی مسئولان شهرستانی و استانی است.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفر پور در جلسه با فعالان اقتصادی این شهرستان، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در لارستان در بعد اقتصادی موجود است که وظیفه مسئولین نیز در قبال آن‌ها آماده کردن زیرساخت‌ها در جهت حضور مردم است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر طرح منطقه ویژه اقتصادی لارستان در کمیسیون اقتصادی مجلس وجود دارد که امید می‌رود تا پیش از پایان سال به نتیجه برسد، افزود: این طرح مهم در سال جدید برای کسب موافقت نهایی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای توسعه منطقه لارستان نیاز به انتقال آب از خلیج‌فارس است تا سرمایه‌گذاری در زمینه‌های آب بر نیز صورت پذیرد.

وی با اشاره به رایزنی با وزیر نیرو در خصوص انتقال از خلیج‌فارس به لارستان، ادامه داد: این مهم نیازمند همراهی مسئولان شهرستانی و استانی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق صحبت‌هایی که با دکتر سیف ریاست بانک مرکزی صورت پذیرفته است بحث ایجاد صندوق توسعه شهرستان لارستان در حال بررسی کم و کیف این موضوع هستیم.

جعفر پور بابیان اینکه ازلحاظ اجرایی، خیرین و سرمایه‌گذاران ممکن است اشراف کامل به قوانین نداشته باشند و امکان دارد که با مشکلاتی روبرو شوند، به همین دلیل حتماً باید مدیران ادارات به این کارها جهت دهند تا افراد با مشکل روبرو نشوند، اضافه کرد: لارستان در منطقه‌ای است که افراد با تسهیل کارها در مناطق خارج از کشور آشنا هستند به همین دلیل اگر با برخی قوانین در کشورمان روبرو شوند برای آن‌ها آزاردهنده خواهد بود.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولین، گفت: مسئولان تمام بارکاری را بر گردن سرمایه‌گذار نگذارند و حتی تا تهران برای حل مشکل آن بروند و اگر این‌گونه عمل نشود سرمایه‌گذاران نیز پا پیش نخواهند گذاشت.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین