شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
رییس اداره ورزش و جوانان لارستان خبر داد

ساخت فیلم مستند از پروژه‌های ورزشی خیرساز لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از ساخت فیلم مستند پروژه‌های ورزشی خیرساز در این شهرستان خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با تقدیر از فعالیت‌های…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از ساخت فیلم مستند پروژه‌های ورزشی خیرساز در این شهرستان خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با تقدیر از فعالیت‌های چشمگیر خیرین این شهرستان در عرصه ورزش، اظهار داشت: به‌منظور شناخت بیشتر مردم کشور از پتانسیل‌های ورزشی لارستان و همچنین قدردانی از خیرین ورزش یار، فیلم مستند از پروژه‌های ورزشی خیرساز در این شهرستان ساخته می‌شود.

وی بابیان اینکه این مستند در خصوص پروژه‌های ورزشی خیرساز لارستان با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و یک شرکت خصوصی تهیه خواهد شد، افزود: این کار برای نخستین بار در لارستان و استان فارس توسط گروه تولید صداوسیمای کشور و مدیر فیلم‌برداری شبکه ورزش صورت می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان درباره اسامی تولیدکنندگان این مستند، تصریح کرد: رامین راستاد بازیگر صداوسیما و مجری تلویزیون، مجتبی پوربخشی مجری شبکه ورزش، مجید نورمحمد گل‌سفیدی و علیرضا قانع اسماعیل‌پور در تولید این مستند همکاری خواهند داشت.

وی در خصوص انتخاب پروژه‌ها، ادامه داد: مجموعه ورزشی منیری، باشگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران لارستان، استادیوم تختی شهر خور و زمین ورزشی روستای چغان برای مستند پروژه‌های خیرساز لارستان در نظر گرفته‌شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین