شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بهره‌برداری از نمازخانه مدرسه فرزانگان شهر لار

نمازخانه شهید سپندآسا در دبیرستان فرزانگان شهر لار مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، در آئینی با حضور امام‌جمعه…

نمازخانه شهید سپندآسا در دبیرستان فرزانگان شهر لار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، در آئینی با حضور امام‌جمعه لارستان، فولادی سرپرست آموزش‌وپرورش و معاونین و کارشناسان، ثمری بخشدار مرکزی، مدیرعامل بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی، اعضای شورای اسلامی شهر لار، روسای برخی ادارات، نماینده خیران و خانواده شهدا سالن نمازخانه خیرساز شهید سپندآسا در دبیرستان فرزانگان شهر لار افتتاح شد.

در این مراسم مدیرعامل بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی در سخنانی بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این بنیاد را تشریح کرد و گفت: باهمت بلند خیراندیشان منطقه لارستان ساخت ۷ سالن نمازخانه در مدارس مختلف در دستور کار قرار گرفت که در روزهای آینده همه آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

منصور اسماعیلی بابیان اینکه از ابتدا بنا شد که هرکدام از نمازخانه‌ها مزین به نام یکی از شهدای شهر لار باشد، افزود: کار خیر جمعی در سایه خرد جمعی محقق می‌شود و این خرد جمعی هم فارغ از سیاسی‌کاری‌های جناحی به وجود می‌آید و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

به گزارش فارس، این نمازخانه به مساحت ۱۸۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط یکی از خیراندیشان و باهمت خیران محمدرضا انصاری لاری و محمدحسن دانشیار و با نظارت و همیاری بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی در مدت ۴ ماه احداث و توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس نیز تجهیز شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین