پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دستگیری 7 شکارچی پرندگان تالابی در لارستان

متخلفان محیط زیست در شهرستان‌های بوانات، فسا و لارستان محکوم و دستگیر شدند. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: ۱۰…

متخلفان محیط زیست در شهرستان‌های بوانات، فسا و لارستان محکوم و دستگیر شدند. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: ۱۰ شکارچی و یک متصرف اراضی ملی در شهرستان‌های بوانات، فسا و لارستان دستگیر و محکوم شدند. محمودی افزود: در شهرستان بوانات متخلفی که چهار کبک وحشی و یک قلاده روباه را با اسلحه شکاری غیر مجاز شکار کرده بود به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد.  وی بیان داشت: همچنین فرد دیگر نیز در این شهرستان با یک قبضه اسلحه سمینوف یک رأس بزوحشی را شکار کرده بود دستگیر شد. محمودی ادامه داد: مأموران یگان اجرایی حفاظت محیط زیست با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بوانات در بازرسی از منزل یک متهم، مقداری گوشت شکار، دو قطعه کبک و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف کردند.

وی همچنین گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لارستان در عملیاتی ۷ شکارچی پرندگان تالابی را با هفت قبضه اسلحه سوزنی دستگیر کردند.

مدیرکل حفظت محیط زیست فارس افزود: با رأی دادگاه شهرستان فسا نیز فردی که اقدام به تصرف دو هکتار از اراضی ملی چاه زغالی در منطقه حفاظت شده میانجنگل فسا کرده بود، محکوم و اراضی رفع تصرف شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین