شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازدید دانشجویان دانشگاه آزاد مرکز اوز از دادگستری لارستان

دانشجویان علوم قضایی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از دادگستری لارستان بازدید کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاطمه قاسمی استاد علوم قضایی واحد اوز در بازدید دانشجویان از دادگستری…

دانشجویان علوم قضایی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از دادگستری لارستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاطمه قاسمی استاد علوم قضایی واحد اوز در بازدید دانشجویان از دادگستری شهر لارستان گفت: «خوشبختانه مرکز اوز درباره تجربه اندوزی دانشجویان اقدامات مستمر و مؤثری دارد و استادان نیز با علاقه در این راستا سعی در ارتقای تجربیات میدانی دانشجویان دارند.»

قاسمی با بیان اقدامات قبلی انجمن علوم قضایی اظهار کرد: «انجمن به منظور آگاهی بخشی در زمینه‌های تخصصی مرتبط با رشته فعالیت دارد و برای تعمیم آن در بین اقشار جامعه این مقوله را محدود به دانشجویان نمی‌کند و از سال شروع فعالیت از مردم عادی نیز دعوت به عمل می‌آورد تا در کلاس‌ها و کارگاه‌هایی که با حضور استادان، کارشناسان و مسئولان رسمی ترتیب داده می‌شود، شرکت کنند.»

وی درباره مسئولیت‌های تخصصی دانشجویان رشته علوم قضایی بیان کرد: «دانشجویان این رشته نباید تنها به دروس در کلاس و تدریس استاد بسنده کنند و سعی می‌شود در طول تحصیل، گردهمایی‌های مختلفی با حضور کارشناسان و مدرسان خبره ترتیب داده شود و شرکت کنندگان از دانش و تجربه کاری استفاده کنند.»

استاد واحد اوز افزود: «این اردوی علمی و تجربی از سوی موسی بازیاری، از استادان واحد اوز و همراهی اسفندیار اسفندیاری، مسئول حفاظت اطلاعات دادگستری و استاد حقوق واحد لارستان صورت گرفته است تا دانشجویان رشته علوم قضایی از نزدیک با ریاست و دادستان دادگستری شهرستان لارستان دیدار و ملاقات داشته باشند؛ همچنین اردوهای آموزشی و علمی واحد اوز ادامه خواهد یافت.»

دانشجویان با محمدرضا انصاری رئیس دادگستری و سید ابراهیم مرتضوی دادستان عمومی ملاقات کردند و در جریان نحوه رسیدگی به دعاوی کیفری و حقوقی قرار گرفتند؛ در حاشیه این بازدید لوح یادبودی از طرف رییس واحد اوز به رئیس، دادستان عمومی و مسئول حفاظت دادگستری و موسی بازیاری استاد علوم قضایی به پاس همکاری در برپایی چنین برنامه‌هایی اهدا شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازدید دانشجویان دانشگاه آزاد مرکز اوز از دادگستری لارستان”

  1. لارستانی گفت:

    بخش بزرگ. اوز. با بیش. از. ۴۰. هزار نفر جمعیت. فاقد. دادگاه. واداره ثبت. اسناد. واملاک است در حالیکه. در مناطق. کوچکتر. مانند. بیرم. وجویم. سالهاست که. این. ادارات. خدمت. رسانی. می کنند. ایا. این. عدالت. ومساوات. است. مردم. اوز. سخت. گلایمند. هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین