جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سرويس لار-تهران و لار-مسقط به كجا انجاميد؟!

مدتي قبل شركت آسمان طبق معمول يكي از سرويس هاي لار – تهران را لغو كرد و مديركل فرودگاه بين المللي آيت الله آيت اللهي لارستان قول داد كه براي…

مدتي قبل شركت آسمان طبق معمول يكي از سرويس هاي لار – تهران را لغو كرد و مديركل فرودگاه بين المللي آيت الله آيت اللهي لارستان قول داد كه براي جايگزيني آن تلاش خواهد نمود. اكنون بيش از چند ماه مي گذرد هنوز هيچ كار محسوسي انجام نشده و اگر كاري انجام شده به اطلاع عموم نرسيده است.

وعده بود در نيمه دي ماه مديرعامل ايران اير به لار بيايند. روزنامه مياد لارستان در شماره ۱۱۴۹ مورخ ۲۰/ ۱۰/ ۹۶ هفت مورد درخواست هاي مردم از مديرعامل را منعكس نمود كه ضرورت دارد مسئولين فرودگاه لارستان بررسي نموده، آنها را در ميان درخواست هاي خويش از مديرعامل بخواهند.

جناب آقاي مديركل در رفع نقايص پروازي و تكميل سالن پروازهاي خارجي اقدام عاجل مبذول و مشكلات مردم را مرتفع نماييد. سزاوار است عملكرد خويش را در مدت مديركلي شما در فرودگاه لارستان به اطلاع مردم رسانده شود.

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

12 Responses to “سرويس لار-تهران و لار-مسقط به كجا انجاميد؟!”

  1. اريا گفت:

    با سلام،مدير كل محترم لطفا پيگيري كنيد،مشكلات مردم منطقه را دريابيد،اگر شركتهاي ايراني توانايى برقراري پرواز مسقط را ندارند،از خود عمان اير دعوت به همكاري كنيد،اين شركت از تايپ هاي مختلف بهره ميبرد،شكي نيست كه هرگز با كمبرد مسافر روبرو نميشود؛آقاي مدير شما بايد از قبل به فكر جايگزيني يك شركت ايراني بجاي اسمان ميبوديد،اگر شركتي ايراني در اين ايّام در مسير إمارات نباشد،عواقب قيمّت سرسام آور دو شركت اماراتي فعال، در روزهاي آتي بر دوش شماست؛بگذريم از سالن ترانزيت خارجي كه هر ماه وعده ي ماه هاي ديگر را ميدهيد؛پروازهاي داخلي هم كه به كل فراموش شده(مشهد)؛مردم منطقه را به سخره نگيريد،پيگيري كنيد و پاسخگوي مردم باشيد،فكر نميكنيد وعده و وعيد دادن تكراري شده؟!!شايد مشكلاتي كه برأي مديران قبلي رخ داد،برأي شما نيز رخ دهد؛سعي كنيد لاأقل مردم منطقه به نيكي از شما ياد كنند؛اين حرف يك شخص نيست،بلكه نظر تمام مردم زحمت كش منطقه است؛باتشكر

  2. بازاری گفت:

    سلام . خدمت مدیر کل و خسته نباشید
    انشاالله سعی کنید افزایش پرواز در مسیر تهران را در اولویت قرار دهید . این شرکت هما هم دست کمی از شرکت های عربی ندارد در تحمیل بلیط لار تهران به قیمت ۴۵۳ هزار تومان . مدتی که شرکت آسمان بود قیمت ها حتی همین شرکت هما به یک چهارم کاهش داده بود .

  3. مسافر گفت:

    شرکت های عربی در مسیر امارات و شرکت ایران ایر در مسیر تهران به طور نجومی قیمت های خود را از فرودگاه لارستان بالا برده اند . تا رقیبی برای هر دو اینها نباشد نرخ درست نخواهد شد . شده مانند جند سال قبل که پرواز های لار در انحصار یک شرکت بود . ظاهرا فقط نام شرکت ها تغییر کرده و سیاست های ایرلانها در سرکیسه کردن مردم لارستان شبیه هم است .

  4. انصاری از شیراز گفت:

    وقتی شرکتی مانند آسمان که مقام اول در انجام پروازهای داخلی از فرودگاه مهرآباد را دارد ،پرواز خود را از فرودگاه لارستان قطع می کند شرکت های دیگر هم جهت انجام پرواز در این مسیر با تردید وارد می شوند که شاید آنها نیز متحمل ضرر شده و نتوانند با شرکت های عربی رقابت نمایند . اگر خواهان پروازهای مرتب و مستمر هستیم باید بازار را بین تمامی ایرلانهای فعال تقسیم نمود و شرایط رقابت مساوی ایجاد نمود تا برنامه مردم تحت شعاع قرار نگیرد .
    همچنین باید از تلاشهای مدیر کل فرودگاه نیز قدر دانی نمود .

  5. اريا گفت:

    جناب انصاري ،سلام خدمت شما،اول اينكه ميشه بگيد طبق چه آماري بيشترين پرواز داخلي مهراباد متعلق به شركت اسمان است؟!!!با كدام هواپيما؟! بله قبل از زمين گيري فوكرها حرف شما درست بود؛دوم اينكه تنها دليل لغو مجدد پرواز هاي اسمان مخصوصا مسير دبي،اين بود كه اين شركت مسير إمارات را بدون رقابت ميخواهد و توانايى رقابت را ندارند؛(البته فقط در فرودگاه لارستان)؛اين بود كه بعد از برقراري مجدد پرواز با نرخ پايين و بعد از مدتي با پايين آمدن قيمت پروازهاي شركتهاي عربي (كه به نفع مردم منطقه بود)،به بهانه ي كمبود مسافر(كه طبق آمار بيشترين تقاضا را داشت،حتي در مسير تهران)بدون اطلاع پروازها را لغو نمود؛(لازم به ذكر است،فرودگاه لارستان در طول سال مخصوصا در پروازهاي بين المللي(به ويژه إمارات)،هيچ گاه با كمبود مسافر روبرو نبوده،حتي پس از مسائل سياسي منطقه؛تمام شركتهاي داخلي در جريان اين مطلب هستند،اما شركتها بايد تمام جوانب مخصوصا رقابت با دو شركت فعال و البته قدرتمند عربي را در نظر بگيرند؛(البته نظر بنده اين نيست كه شركت هاي ايراني جاي اين دو شركت را بگيرند،منظور رقابت سالم است،همانند همه ي فرودگاه هاي دنيا؛اما در اين امر مدير محترم بايد تلاش كنند،كمبود ها را رفع كنند(منظور إمكانات فرودگاهي،زيرساخت ها و…)،رضايت مردم منطقه را جلب كنند و با دورانديشي،مانع از اتفاقات گذشته شوند؛باتشكر

  6. انصاري گفت:

    آريا جان . براساس آمار منتشر شده از سوي سازمان هواپيمايي كشوري در آذرماه سال جاري شركت آسمان با ۱۰۲۸ پرواز ركورد بيشترين تعداد پرواز از مهرآباد را به خود اختصاص داده است . با كدام هواپيما را برويد خود چك بفرماييد . انشالله در ماه هاي آينده مهرآباد – لارستان نيز به اين آمار اضافه گردد. و پشتبند آن دبي و مسقط

  7. عبدالرضا گفت:

    عزيزان اينقدر كه به فكر پرواز تهران هستيد كمي در مورد تعداد مسافر آن هم تامل بفرماييد . شركت ايران اير در حال حاضر كه آسمان نيست نصف صندلي هايش در مسير تهران خالي است و با افزايش قيمت آن را جبران مي كند . حال شركت ديگر بيايد تضمين مسافر با كيست . شما بيانديشيد گاهي مواقع ايرباس ۳۲۱ ايران اير داراي ۲۲۰ صندلي با تعداد مسافر ۵۵ نفر چه كند .

  8. سارا گفت:

    ولی اقای آریا از حرفاتون مشخصه اصلا دل خوشی از اسمان ندارینا اینو از کامنتایی که این چند مدت دارین میذارین متوجه شدم

  9. سارا گفت:

    البته ما هم شنیدیم که اسمان رتبه ی اول فرودگاه مهرآباد رو به خودش اختصاص داده ،مثل اینکه اولویت پروازاشون رو دادن به تهران و استانهای شمالی کشور

  10. ناشناس گفت:

    سردبیر عزیز و بزرگوار با سلام و درود بر شما
    ابطال یک پرواز با کوچک ترین بهانه انجام می گیرد ولی در برنامه گنجاندن مسیری جدید برای یک شرکت هواپیمایی ماه ها و ساعت ها بررسی و رایزنی می طلبد .

  11. اريا گفت:

    بله ،البته بيشترين تاخير رو هم به اون آمار اضافه كنيد؛بنده مشكلي با اين شركت ندارم؛منظور بنده،به نوعي بي توجهي و سوءاستفاده از مردم منطقه است؛اگر همانند اكثر مردم اين منطقه،دائماً بين شهر خود و يكي از كشورهاي حاشيه ي خليج فارس در رفت و آمد بوديد،آنوقت به خوبي متوجه ي عرض بنده ميشديد؛در مورد برقراري پرواز تهران نيز اين شركت نيز فكر كنم در جريان باشيد،به دليل كمبود ناوگان در بيس(پايگاه)شيراز،اين شركت براي انجام پرواز لار-دبي،همانند شركت ايران اير،ناگزير به برقراري اين مسير شد؛جناب الان سه،چهارسال است كه اين شركت قول برقراري مسيرهاي جديد را ميدهد،مخصوصا مسقط،شايد بعد از برقراري اين مسير توسط شركت عماني!!! در پايان بايد بگم حدف از اين نظرات كوبيدن شركت يا شخص خاصي نيست،تنها و تنها،دفاع از مردم منطقه و حق آنهاست.

  12. اريا گفت:

    سلام خدمت شما خانم سارا،خير همانگونه كه گفته شد منظور بنده چيز ديگريست،در كامنتها اگه دقت كنيد متوجه خواهيد شد،البته مردم اين منطقه ديگر عادت كرده اند،بنده سعي ميكنم در سفرها از إيرلاين هاي ايراني استفاده كنم،بنده چند ماه پيش بليط دوسره ي شركت اسمان را گرفتم،پرواز رفت انجام شد،اما پس از مدتي إعلام كنسلي پرواز را از همين سايت دريافت كردم،درضمن كل مبلغ ٦٧٠تومان بود،الان مجبور به تهيه ي بليط يك سره دبي به لار به مبلغ ٧٠٠درهم شدم!!اين تنها مشكل من نيست،شامل همه ميشود؛البته تازگي ندارد…!بله تا خود يا اطرافيان درگير اين مسائل نباشيد،شايد برايتان مهم نباشد؛

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین