پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دفاع تمام قد جعفرپور از صدا و سیما

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامی گفت: امريكا از هر بهانه اي براي ايجاد محدويت و پيشگيري از رسيدن صداي حق طلبانه نظام جمهوري اسلامي استفاده مي كند و طبيعي…

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامی گفت: امريكا از هر بهانه اي براي ايجاد محدويت و پيشگيري از رسيدن صداي حق طلبانه نظام جمهوري اسلامي استفاده مي كند و طبيعي است كه اين سازمان(صداوسيما) به عنوان هدف دشمن شناخته شود.

به گزارش میلاد لارستان جمشيد جعفرپور عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با توجه به ورود صداوسيما به ليست تحريم امريكا در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايسكانيوز گفت: امريكا از هر بهانه اي براي ايجاد محدويت و پيشگيري از رسيدن صداي حق طلبانه نظام جمهوري اسلامي استفاده مي كند و در همين راستا زماني كه به نقش سازنده و تاثيرگذار شبكه هاي صداوسيما از رسانه ملي توجه مي شود؛ درمي يابند كه يكي از موانع مهم بر سر راه تحقق توطئه هاي امريكا از جمله فتنه ۸۸ و اغتشاشات اخير، صداوسيما است كه به روشنگري و افشاگري هاي هوشمندانه پرداخته است.

نماينده مردم لارستان و خنج در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: طبيعي است كه اين سازمان(صداوسيما) به عنوان هدف دشمن شناخته شود و به بهانه اين اعتراضات و برخي فتنه گري هايي كه عده كمي صورت دادند، بخواهند آن را در ليست تحريم خود قرار دهند.

جعفرپور درمورد آزادي بيان در رسانه هاي امريكايي بيان كرد: علي رغم تمامي ادعاها و تبليغاتي كه در زمينه آزادي بيان در غرب وجود دارد، مي بينيم افرادي كه فضا و تريبون رسانه هاي غربي در اختيار آنها قرار داده مي شود؛ كاملا يك طرفه است و كساني كه مواضع دولت امريكا را نمي پسندند و از آن انتقاد مي كنند،كمتر امكان و فرصت بيان نظريات خودشان را پيدا مي كنند.

وي در ادامه اظهار كرد: طبيعي است كه در حال حاضر عناصر فرهيخته و فرهنگي امريكا باوجود رئيس جمهوري با مشخصات آقاي ترامپ و حركات نامعقول و غيرقابل پيش بيني او احساس سرشكستگي و سرافكندگي كنند .

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دفاع تمام قد جعفرپور از صدا و سیما”

  1. ناشناس گفت:

    آیا تا کنون این رسانه ملی توانسته اکثریت مردم در داخل به خود جلب نماید که از رسانه های بی گانه استفاده نکنند؟

  2. یک شهر قدیمی گفت:

    ای کاش لارستان هم یک شبکه تلویزیونی داشت تا فرهنگ غنی شهر لار روبه افول نمی رفت و همه با آن بیشتر آشنا می شدند و صنعت توریسم هم در منطقه فوت می گرفت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین