جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان

ساده زیستی دولت‌مردان از شاخصه‌های تقویت نظام اسلامی ایران است

امام جمعه لارستان بابیان اینکه برای حفظ اقتدار ایران اسلامی باید چند اقدام مهم را سرلوحه کار خود قرارداد، تأکید کرد: تعهد همه‌جانبه آحاد جامعه به اسلام، پشتیابی و حمایت…

امام جمعه لارستان بابیان اینکه برای حفظ اقتدار ایران اسلامی باید چند اقدام مهم را سرلوحه کار خود قرارداد، تأکید کرد: تعهد همه‌جانبه آحاد جامعه به اسلام، پشتیابی و حمایت از ولایت‌فقیه، ایستادگی در برابر مستکبران، ساده زیستی دولت‌مردان، وحدت در میان اقشار مختلف مردم و مسئولان و غیره باعث تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ۳۹ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بازخوانی حقایق و تاریخ انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان به صورت جدی انجام شود.

وی با برشمردن مزیت‌های بازخوانی وقایع انقلاب اسلامی و پیش از آن، افزود: شناسایی چهره منحوس رژیم سفاک ستم‌شاهی، آگاهی نسبت به دخالت آمریکایی‌ها در امور داخلی کشور ایران، وابستگی همه‌جانبه کشور به بیگانگان، وجود فساد و فحشاء و غیره است.

امام جمعه لارستان یکی از برکات انقلاب اسلامی را دخالت مستقیم مردم در امورات کشور در تعیین سرنوشت خودشان دانست و تصریح کرد: این در حالی است که پیش از انقلاب اسلامی، شاه و وزراء با دخالت آمریکا و انگلیس تعیین می‌شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با ابراز خرسندی از رشد وجه ایران اسلامی پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بنا به اقرار کشورهای مختلف، هرگونه تصمیم‌گیری در منطقه باید با دخالت ایران انجام شود.

وی پدیده شوم داعش را یک پروژه پیچیده استکباری خواند و ادامه داد: دشمنان طی یک برنامه‌ریزی به دنبال گسترش اقدامات وحشیانه به کشورهای مختلف با محوریت تضعیف و شکست ایران بود که خوشبختانه طومار داعش با درایت و شجاعت دلاورمردان ایرانی پیچیده شد.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه برای حفظ اقتدار ایران اسلامی باید چند اقدام مهم را سرلوحه کار خود قرارداد، تأکید کرد: تعهد همه‌جانبه آحاد جامعه به اسلام، پشتیابی و حمایت از ولایت‌فقیه، ایستادگی در برابر مستکبران، ساده زیستی دولت‌مردان، وحدت در میان اقشار مختلف مردم و مسئولان و غیره باعث تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه لارستان بیان کرد: همه مردم باید در همه حال در صحنه حاضر باشند و در این میان نقش روحانیون بسیار مؤثر است و روحانیت باید محور باشد، آگاهی دهد و حامی نظام اسلامی باشد.

وی در پایان ضمن عرض تسلیت ه مناسبت قرارگرفته در آستانه ایام فاطمیه(س)، خطبه‌ها را با ذکر مصیبت آن حضرت به پایان برد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “ساده زیستی دولت‌مردان از شاخصه‌های تقویت نظام اسلامی ایران است”

  1. لارستانی گفت:

    بندگان خدا همه مسولان. رده بالای مملکت. ساده. زیست. هستند خدا به انها. برکت. بیشتر بدهد

  2. محمد گفت:

    دارایی های مسئولان همچنان جزء محرمانه های دولت..
    این یکی از تیترهای خبری هست که در مورد دارایی های مسئولان اونم تو سایت های ایرانی اومده که لینکش هم اینه :
    http://shohadayeiran.com/fa/news/152199/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%B2%D8%A1-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA

    بعد امام جمعه فهیم لارستان! از روی چه منبعی به ساده زیستی مسئولان پی بردند ؟؟ بعد لابد مردم هستند که میلیاردها میلیارد اختلاس می کنن دیگه ؟؟؟ تو رو خدا حداقل به شعور مردم توهین نکنید… حداقل این چنین لینک هایی رو هم بذارید مردم سواد دارن میرن میخونن خودشون قضاوت میکنن..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین