سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کشف محموله قاچاق از خودروی سمند در شهر لار

ماموران انتظامی لارستان یکدستگاه خودروی سمند حامل تلفن همراه قاچاق را متوقف کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ماموران…

ماموران انتظامی لارستان یکدستگاه خودروی سمند حامل تلفن همراه قاچاق را متوقف کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ماموران انتظامی لارستان به یکدستگاه خودروی سمند که در شهر در حال تردد بود مشکوک و ان را متوقف کردند. مبشری افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۳۸ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: با تحویل محموله مکشوفه به سازمان اموال تملیکی، پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد. مبشری بیان کرد: متهم با حضور در شعبه رسیدگی کننده به پرونده اعتراف کرد که این محموله را از بندرعباس خریداری و قصد فروش آن در شیراز را داشته که توسط مامورین بازداشت شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس تصریح کرد: نهایتا شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان که رسیدگی که پرونده را بعهده داشت متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۶۵۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین