شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان میزبان مدیران حراست دانشگاه‌های منطقه هفت کشور

دهمین نشست مدیران حراست دانشگاه‌های منطقه هفت کشور به میزبانی دانشگاه دولتی لار برگزار شد دهمین نشست مدیران حراست دانشگاه های منطقه ۷ کشور به میزبانی دانشگاه دولتی لار در…

دهمین نشست مدیران حراست دانشگاه‌های منطقه هفت کشور به میزبانی دانشگاه دولتی لار برگزار شد دهمین نشست مدیران حراست دانشگاه های منطقه ۷ کشور به میزبانی دانشگاه دولتی لار در تاریخ ۹ بهمن ماه در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد. این نشست با حضور مدیران حراست دانشگاه‌های دولتی استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلوبه ویراحمد، دانشگاه‌های علمی کاربردی فارس، پیام نور فارس، پارک علم و فناوری فارس و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی ISCو با هدف ایجاد وحدت رویه در انجام امور، هم‌افزایی و استفاده از تجربیات برای پیش بینی و پیشگیری از مسایل و مشکلات برگزار گردید.

در ابتدای برنامه پس از قرائت قرآن، صبورزاده مدیر حراست مجتمع آموزش عالی لارستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره روزهای بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به میهمانان خوش آمد گفته و از حمایت‌های همیشگی ریاست و معاونان دانشگاه قدردانی کرد.

 باقری رئیس دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به میهمانان، به خلاصه‌ای از وضعیت مجتمع از زمان تاسیس تا کنون پرداخته و افزود: عملکرد مجتمع آموزش عالی لارستان به عنوان جدیدترین مرکز آموزش عالی در استان، نظر بسیاری از مسئولین را به خود جلب کرده است و ما امیدواریم این روند رو به رشد همچنان تا مرحله دانشگاه شدن ادامه یابد.

محمدی مدیر حراست دانشگاه شیراز و دبیر منطقه هفت کشور نیز ضمن خوش آمدگویی و تشکراز میزبانی شایسته دانشگاه دولتی لار از زحمات آقای صبورزاده تشکر و قدردانی نمود. در خاتمه مدیران حراست به جلسه تخصصی خود پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین