سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح پروژه های دهه فجر در دورافتاده ترین روستاهای لارستان+عکس

به مناسبت دهه مبارک فجر، دور ترین روستاهای بخش مرکزی لارستان از نعمت مراکز درمانی، آموزشی، مخابراتی و برق برخوردار شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

به مناسبت دهه مبارک فجر، دور ترین روستاهای بخش مرکزی لارستان از نعمت مراکز درمانی، آموزشی، مخابراتی و برق برخوردار شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در ششمین روز از دهه فجر، چند طرح درمانی، آموزشی،مخابراتی و برق رسانی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، ماشاالله ثمری بخشدارمرکزی، ابوطالب محبی رییس شورای بخش، دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی اسلامی و تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان ، با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در روستاهای بخش مرکزی لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

۳ خانه پزشک در روستای چاه نهر با زیربنای ۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت روستای شاه غیب در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، کارگاه تولیدی کیک و کلوچه محلی در روستای درز با اعطاء وام اشتغال زایی به مددجو توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) ، ۲ واحد محل زیست پزشک در دهستان درز با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع با هزینه ای افزون بر ۲۰۰ میلیون تومان و مرکز بهداشت روستای بلوچی در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان، از طرح های مورد بهره برداری روستاهای بخش مرکزی بودند، که همگی طی مراسمی جداگانه افتتاح شدند.

 

همچنین زیرسازی و آسفالت خیابان امام حسین(ع) روستای هرمود مهرخویی به طول ۳۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان، خانه عالم زاهد محمود با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان ، ساختمان دهیاری این روستا نیز در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۸۰ متر مربع با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و پروژه های مخابراتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان هم از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در این مناطق بودند.

مسئولین سپس پروژه برق رسانی به روستای شمزاغ زاهد محمود نیز افتتاح کردند.

برای برق رسانی به این آبادی محروم و دور افتاده ۱۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۲۷۵ متر شبکه فشار ضعیف کار شده است و یک دستگاه ترانس kva نصب گردیده و بیش از ۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

در پایان نیز دبستان خیر ساز سلمان فارسی روستای علی آباد زاهد محمود نیز به بهره برداری رسید.

این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۷۰ متر مربع شامل ۴ کلاس درس و یک سالن چند منظوره می باشد که با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیر حاج محمد انور کارگر ساخته شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین