پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی بین‌جاده‌ لار-جهرم

همزمان با دهه فجر از یک مجتمع خدماتی رفاهی بین‌جاده‌ای در محور جهرم -لار بهره‌برداری شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس،‌ نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی …

همزمان با دهه فجر از یک مجتمع خدماتی رفاهی بین‌جاده‌ای در محور جهرم -لار بهره‌برداری شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس،‌ نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی  در آئین گشایش مجتمع خدماتی رفاهی بین‌جاده‌ای در محور جهرم به لار، اظهار داشت: محور جهرم به لار بخشی از کریدوری است که در نقشه‌های وزارت راه، مرکز استان فارس و پایتخت را به جنوب کشور متصل می‌کند.

محمدرضا رضایی با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای در کشور گفت: در ایران سالانه ۱۷ هزار نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند که مجتمع‌های رفاهی بین جاده‌ای می‌تواند این آمار را کاهش دهد. وی افزود: مجتمع‌هایی که فقط بنزین و گازوئیل عرضه می‌کنند مقرون به صرفه نیست مگر اینکه در کنار آن خدمات رفاهی و گردشگری برای مسافران پیش‌بینی شود.

فرماندار ویژه جهرم نیز در این آئین با بیان اینکه این مجتمع به همت بخش خصوصی با مساحت یک هکتار احداث شده است، اظهار داشت: دولت باید نقش تسهیل‌گری داشته باشد و درسال اقتصاد مقاومتی،در تولید و اشتغال باید از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی بهره گرفت.

علیرضا صحرائیان افزود: فاز اول این پروژه شامل جایگاه عرضه سوخت، فروشگاه، رستوران، نمازخانه و استراحتگاه با مساحت ۵۰۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال احداث شده و با تکمیل فاز دوم آن افزون بر ۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

تلفکس: ۳۲۷۷۷۰۶۶-۰۲۶

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین