جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پرواز شهید چمران لارستان به اردن

تیم شهید چمران لارستان به نمایندگی از کشور ایران برای شرکت در مسابقات هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا از طریق فرودگاه بین‌المللی این شهرستان عازم کشور اردن شد. به گزارش…

تیم شهید چمران لارستان به نمایندگی از کشور ایران برای شرکت در مسابقات هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا از طریق فرودگاه بین‌المللی این شهرستان عازم کشور اردن شد.

به گزارش میلاد لارستان، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان امروز برای شرکت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا از طریق فرودگاه بین‌المللی لارستان عازم این مسابقات شد.

تیم لارستان که عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران در سال ۹۵ و چهارمی آسیا را در قهرمانی باشگاه‌های این قاره در کارنامه دارد، با تصمیم فدراسیون هندبال ایران به نمایندگی از کشورمان در مسابقات غرب آسیا شرکت خواهد داشت.

مسابقات هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا ۲۶ بهمن‌ماه تا ۲ اسفندماه سال جاری با حضور ۶ کشور اردن، قطر، سوریه، لبنان، عراق و ایران به میزبانی کشور اردن برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، تیم شهید چمران لارستان با ۱۶ بازیکن و ۳ کادر فنی شامل سرپرست، سرمربی و مربی به همراه حراست، خبرنگار، مدیرعامل و نماینده باشگاه عازم این مسابقات بین‌المللی شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین