شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

حسنی: اولویت اول ما در سال جدید گازرسانی به جویم و بنارویه است

فرماندار ویژه لارستان در جمع مردم و مسئولین بخش جویم گفت : اولویت اول ما در سال جدید گازرسانی به بخش های جویم و بنارویه است. به گزارش میلادلارستان به…

فرماندار ویژه لارستان در جمع مردم و مسئولین بخش جویم گفت : اولویت اول ما در سال جدید گازرسانی به بخش های جویم و بنارویه است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع مردم و مسئولین بخش جویم به  شاخص ها و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:  بسیاری از انقلاب هایی که در جهان شکست خورده اند این است که رهبران نتوانسته اند بین تغییر و ثبات وضعیت مسالمت آمیزی ایجاد کنند که هم تغییرات مورد نظر انقلابیون لحاظ گردد و هم ثبات و آرامش در کشور ایجاد شود ، اما امام بزرگوار با درایت و حمایت مردم و با آن اعتقاد راسخی که به ارزشهای اسلامی داشتند این کار را کرد . فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: بعد از مرحله تثبیت که بسیار مرحله سختی بود و در ادامه مرحله پایداری انقلاب و اینکه انقلاب از درون و بصورت نرم و خاموش از بین نرود، کاری بسیار سخت تر از پیروزی و ثبات انقلاب بود که هم اکنون خدا را شکر پایداری و  پویایی انقلاب را شاهدیم.

وی افزود: تنها چیزی که می تواند انقلاب را پایدارکند کارآمدی است. مردم انتظار دارند که از نظر اقتصادی با مشکل جدّی مواجه نشوند، انتظار دارند که در حوزه سیاسی آزادی های مشروع لحاظ شود،  انتظار دارند که ارزشهای دینی بیش از پیش در بدنه جامعه نهادینه شود و همه این موارد کاری است که بایستی آن را انجام بدهیم.

حسنی تصریح کرد: بنده بعنوان مسئول در حوزه اجرایی باید تا آنجا که می توانم چه در سطح بخش ، در سطح شهرستان و بالاتر از آن، به یاد خون شهداء و به یاد کسانی که از جان و مال خود گذشتند، به مردم خدمت کنم و تنها و بهترین راه ما هم امروز خدمت صادقانه به مردم است.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به همة مسئولین شهرستان متذکر شد که جهت بررسی مسائل و مشکلات مردم بخشها و روستاها بصورت هفتگی به این مناطق سفر کنند و درخواست ها و نیازهای مردم را جمع آوری نمایند و در این خصوص هم گزارش آن توسط بخشداران به فرمانداری ارسال نمایند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش یادآور شد که تمامی خواسته ها و نیازها و مشکلاتی که از سوی شورای شهر و بخش جویم مطرح شده است را به جدّ پیگیری می نماییم همچنان که بحث گاز رسانی به جویم و بنارویه را از طریق استانداری و معاونت عمرانی پیگیری نموده ایم که انشاء الله از سال آینده این پروژه آغاز شود.

بیش از این نیز حضرت حجت السلام احمدی امام جمعة جویم، داوود شفیعی بخشدار جویم و شهردار جویم هم به ایراد سخن پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین