شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کسب رتبه برتر دانشجویان لارستانی در مسابقه مناظره

دانشجویان لارستانی در لیگ مناظره دانشجویی طرح شهید سیدحسن آیت به مقام نخست دست یافتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از تسنیم، محمد جواد سرومند اظهار داشت: لیگ مناظره…

دانشجویان لارستانی در لیگ مناظره دانشجویی طرح شهید سیدحسن آیت به مقام نخست دست یافتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از تسنیم، محمد جواد سرومند اظهار داشت: لیگ مناظره دانشجویی طرح شهید سیدحسن آیت با هدف ترویج و تعمیق حقیقت آزاداندیشی و آزاد فکری در جامعه دانشگاهی و عمل به رسالت جریان دانشجویی در بعد بسترسازی و ایجاد فضای تضارب آراء دنبال شد.

وی گفت: در این طرح ابتدا دانشجویان در مراحل دانشگاهی و شهرستانی به رقابت پرداختند که حائزین رتبه‌های برتر در این مراحل به مرحله استانی راه یافتند.

سرومند با بیان اینکه ۳۱ تیم در مراحل لیگ مناظره حضور داشتند افزود: از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده ۱۴ تیم به مرحله استانی راه پیدا کردند که ۴ تیم به مقام برتر رسیدند که در این لیگ شهرستان‌های لارستان و فسا، استهبان و فرهنگیان ۴ تیم برتر شناخته شدند.

دبیر اندیشگاه انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر اینکه خوب مطالعه کردن، خوب بیان کردن و خوب نوشتن از نیازهای امروز جامعه است خاطرنشان کرد: ایجاد چنین بسترهایی برای دانشجویان در موضوعات متنوع و کاربردی سبب می‌شود برای ارائه بحث و همچنین مواجهه با نظر مخالف خود را آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه تداوم توانمندسازی اعضای شرکت‌کننده در حال  اجرا است افزود: نفرات برتر برای شرکت در بحث‌های آزاد اندیشی در سطح کلان استان برنامه‌ریزی شده است.

سرومند  تصریح کرد: قدم زدن در وادی آزاد اندیشی و ایجاد بستر تضارب آراء از نیازهای جامعه است و رمز هویداسازی حق از باطل بی‌شک معنای همین گزاره آزاد اندیشی است و این طرح‌ها صرفا یک مقوّم برای تقویت این فضا در جامعه دانشگاهی است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین