جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
معاون وزیر بهداشت عنوان کرد

گام بلند جهرم در ارائه خدمات پزشکی به جنوب کشور

معاون امور حقوقی وزیر بهداشت با اشاره به گام بلند جهرم در ارائه خدمات پزشکی در جنوب کشور گفت: در توسعه بهداشت و درمان نسبت به دانشگاه‌های هم تيپ خود…

معاون امور حقوقی وزیر بهداشت با اشاره به گام بلند جهرم در ارائه خدمات پزشکی در جنوب کشور گفت: در توسعه بهداشت و درمان نسبت به دانشگاه‌های هم تيپ خود جايگاه برتر دارد و روندی صعودی داشته است.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از فارس ، ابراهیم گلمکانی در همایش عمران سلامت جهرم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جهرم تبدیل با یک کارگاه سازندگی زیرساخت‌های حوزه سلامت شده است٬ اظهار داشت: زیرساخت‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به خوبی رشد پیدا کرده و آینده بسیار خوبی را برای حوزه سلامت در شهرستان جهرم و استان فارس شاهد هستیم.

وی افزود: در دانشگاه‌های سطح کشور پروژه‌های متعدد درحال اجرا است و جهرم از تمامی دانشگاه‌ها پیشی گرفته‌ است.

معاون وزیر بهداشت دستاوردهای حوزه سلامت را جهرم نتیجه پیگیری‌های مسؤولان شهرستان و ظرفیت خیران دانست و بیان کرد: در حوزه خیرین نتوانسته‌ایم به خوبی عمل کنیم اما در جهرم به خوبی از این ظرفیت استفاده شده که در سرعت بخشیدن به پروژه‌ها همت گمارده‌اند.

گلمکانی افزود: ظرفیت خیران باید به کمک نظام سلامت آمده و جهرم می‌تواند الگویی برای کشور باشد.

معاون وزیر بهداشت میانگین تخت‌های بیمارستانی در کشور را ۱٫۴ دهم تخت به ازای هر هزار نفر جمعیت دانست و خاطرنشان کرد: جهرم این میانگین را دارا بوده و بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی این شهر٬ بسیار سریعتر٬ جهرم را به حد نهایی چشم‌انداز ۱۴۰۴ می‌رساند. وی با اشاره به اینکه جهرم دارای ظرفیت‌هایی است که خدمات حوزه درمان و سلامت را علاوه بر شهرستان به استان فارس نیز ارائه می‌دهد، بیان کرد: در توسعه بهداشت و درمان این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های هم تیپ خود جایگاه برتر دارد و روندی صعودی داشته است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گام بلند جهرم در ارائه خدمات پزشکی به جنوب کشور”

  1. ََa گفت:

    متاسفانه ضضریب اشغال تختهای بیمارستانی جهرم همیشه بالاتر از ۱۰۰ است. و با اینکه بیمارستانهای خوبی دارد. هنوز هم بیمارستان اضافه میشه. به دلیل اینکه خیلی مورد توجه شهرستانهای اطراف حتی لارستان هم هست. بیماران زیادی از منطقه جویم و بنارویه جهت گرفتن خذمات به جهرم مراجعه می کنند. باید ساماندهی بشه که جهت اخذ خدمات به لار بیان.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین