جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رکورد بزرگترین همایش حلقه هولاهوپ جهان در لارستان ثبت می‌شود

نماینده کمیته ثبت رکوردهای ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی در استان فارس از برگزاری مراسم ثبت رکورد بزرگترین همایش حلقه هولاهوپ جهان توسط دختران دانش‌آموز در لارستان خبرداد. به گزارش میلاد…

نماینده کمیته ثبت رکوردهای ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی در استان فارس از برگزاری مراسم ثبت رکورد بزرگترین همایش حلقه هولاهوپ جهان توسط دختران دانش‌آموز در لارستان خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان، علیرضا غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: این رکورد بر اساس رکوردهای ثبت شده  قبلی این آیتم، در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۱ توسط ۲۲۱ دانش آموز یک مدرسه در آلمان زده شده بود و امروز  توسط هزار دانش آموز دختر ایرانی شکسته می‌شود تا این رکورد جهانی به نام ایران و شهر لارستان ثبت می‌شود.

غلامیان بیان کرد: همچنین ثبت رکورد بزرگترین همایش گروهی حلقه هولاهوپ جهان با حضور۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان پسر تهرانی نیز آذرماه امسال در پایتخت برگزار شد که این بار در لارستان  توسط دانش‌آموزان دختر صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: ثبت رکورد بیشترین تعداد نفرات درحال اجرای حلقه هولاهوپ توسط دانش آموزان لارستانی با شعار ورزش برای همه در روز ۲۲ اسفند ۹۶ در مجموعه ورزشی تختی شهرقدیم لارستان به مدت زمان پنج دقیقه در حضور مسئولان و نظارت ۱۵ داور انجام می‌شود.

غلامیان تصریح کرد: برگزاری این همایش جلسات متعددی با مدیران اداره آموزش و پروش و ورزش وجوانان لارستان انجام گرفته وتعامل وهمکاری مطلوبی برقرار شد که پس از آن جهت کسب تکلیف به اطلاع سیروس پاک‌فطرت مشاور عالی فدراسیون ورئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس رسید و موافقت اخذ و بلافاصله مجوزات لازم از فدراسیون ورزش‌های همگانی دریافت شد.

غلامیان بیان کرد:شهرستان لارستان از پتانسل مناسبی برای ثبت رکوردهای ورزشی برخوردار است و استقبال مردم ورزش دوست و حمایت مدیران دلیل انتخاب این شهر برای ثبت این رکورد بود.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان لارستان نیز  اظهار داشت: بزرگترین همایش حلقه هولاهوپ جهان همزمان با برگزای المپیاد ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی محلی می‌گیرد که حضور حداکثری ورزشکاران و ورزش دوستان از تمام بخش‌های تابعه را شاهد خواهیم بود.

طیبی با اشاره به اینکه تمام منابع موجود ورزشی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این المپیاد و همایش بهره‌گیری شده است بیان کرد: در این راستا از رئیس دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان و مسئولان اداره کل ورزش وجوانان استان فارس نیز دعوت شده است.

اسماعیلی معاون مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان نیز اظهار داشت: پس از وصول طرح همایش از سوی رئیس و نائب رئیس هیئت ورزش روستایی وبازی‌های بومی محلی لارستان با استقبال از این طرح، برگزاری همایش در دستور کار این اداره قرارگرفت و از تمام پتانسیل‌های موجود استفاده و از دبیران ورزش و مدیران مدارس دعوت و همکاری‌های خوبی از طرف  مدیران ودبیران انجام شد و پس از آن با استقبال بسیار بالای دانش آموزان پر نشاط این شهرستان رو به رو شدیم.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین