جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تجلیل از برترین های فوتبال و فوتسال لارستان

طی آئینی از برترین های فوتبال و فوتسال لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان، با فرارسیدن پایان سال ۹۶ از قهرمانان و بهترین های فوتبال و فوتسال لارستان با…

طی آئینی از برترین های فوتبال و فوتسال لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان، با فرارسیدن پایان سال ۹۶ از قهرمانان و بهترین های فوتبال و فوتسال لارستان با حضور جعفرپورنماینده لارستان،خنج و گراش، راسخی معاونت فرمانداری ویژه، شهردار و شورای شهر لار و لطیفی وخور، جمعی از فوتبال دوستان و بازیکنان شهرستان و همچنین مسئولین و خیرین شهرستان در محل تالار وحدت تجلیل شد.

در ابتدای این برنامه حسین طارمی زاده رییس هیئت فوتبال لارستان در خصوص مسابقات فوتبال شهرستان گزارشی ارائه نمود و مشکلات فوتبال لارستان را بیان کرد. وی از خانواده جمال پور بعنوان حامی مسابقات فوتبال امسال شهرستان به صورت ویژه قدردانی کرد.

طارمی زاده مهمترین مشکل فوتبال لارستان را عدم حمایت های مالی کافی بیان نمود و از مسئولین خواستار حمایت های بیشتر از فوتبال شهرستان شد. از درخواست های دیگر طارمی توجه ویژه به ورزشگاه تختی شهر لار و بازسازی آن بود.

در ادامه جعفرپور ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تبریک حلول ماه رجب از جوانان خواست امام علی (ع) را الگوی ورزشی و اخلاق قرار دهند و ورزش را بعنوان یک کار فرهنگی تلقی نمایند. وی از پیگیریها جهت اتمام چمن مصنوعی استادیوم شهید دانشیار در سال جدید و همچنین تخصیص بودجه جهت بازسازی استادیوم تختی شهرقدیم سخن گفت .

جعفرپور ماحصل سفر وزیر ورزش و جوانان به لارستان را قول مرمت استخر شهرقدیم در سال ۹۷، ساخت سالن ورزشی مخصوص بانوان و همچنین ساخت تعدادی زمین چمن مصنوعی در روستاهای لارستان بیان کرد.

از دیگر برنامه های اجرا شده سخنرانی اسماعیلی بعنوان نماینده فوتبال شهرستان، پخش کلیپ و تجلیل و اهدای لوح تقدیر به خیرین، بازیکنان و تیم های شهرستان بود. همچنین از طرف هیئت فوتبال لارستان لوح سپاسی به دکتر جعفرپور نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به پاس حمایت های ایشان از ورزش تقدیم شد.

از نکات جالب توجه این برنامه اهدای جام اخلاق به تمام تیم های حاضر در مسابقات فوتبال لارستان بود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین