پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
توسط جهادگران بسیجی لارستان صورت گرفت

ساخت 4 منزل برای نیازمندان و ایجاد 11 کارگاه تولیدی

در سالروز تشکیل بسیج سازندگی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۷۹، فرمانده سپاه لارستان از ساخت ۴ منزل برای نیازمندان و ایجاد ۱۱ کارگاه تولیدی در سال گذشته توسط…

در سالروز تشکیل بسیج سازندگی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب در سال ۷۹، فرمانده سپاه لارستان از ساخت ۴ منزل برای نیازمندان و ایجاد ۱۱ کارگاه تولیدی در سال گذشته توسط بسیجیان با حمایت بسیج سازندگی سپاه لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان ،سرگرد امیر جاهدی از شرکت  ۴ هزار و ۳۰۰ نفر روز در عرصه‌های مختلف اردوهای جهادی بسیج سازندگی لارستان در سال گذشته خبر داد و بابیان اینکه در سال ۱۳۹۶، جهادگران بسیج سازندگی ناحیه لارستان در قالب ۴۵ اردوی جهادی خدمات‌رسانی کرده‌اند اظهار داشت: از این تعداد ۳۰۰۰ نفر روز توسط بسیج محلات برادران، ۳۰۰ نفر روز توسط بسیج محلات خواهران و ۱۰۰۰ نفر روز توسط جهادگران بسیج اقشار اجراشده است.

وی ادامه داد:ساخت ۴ منزل جهت نیازمندان تحت پوشش و مستضعف روستاهای شهرستان، تهیه بسته‌های غذایی و نیازمندی‌های ضروری جهت نیازمندان روستاها،ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام،ترمیم و بازسازی منازل نیازمندان، هرس درختان جنگلی و مدارس،کاشت نهال،کاشت بذر گیاهان دارویی برگزاری جلسات فرهنگی و اجتماعی با استفاده از کارشناسان بهزیستی و مشاوران خانوادگی و…همچنین برگزاری جلسات پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ازجمله اقدامات بسیج سازندگی ناحیه لارستان در روستاها و نقاط محروم شهرستان بوده است.

وی با اشاره به عملکرد این ناحیه در عرصه بهداشت و درمان گفت:اعزام بیش از ۴ تیم پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و اردوهای جهادی و ارائه خدمات به بیماران و ارجاع به پزشک متخصص در مرکز شهرستان به‌صورت رایگان از دیگر اقدامات در این حوزه است.

فرمانده سپاه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:جمع‌آوری ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۳ میلیارد ریال کمک‌های غیر نقدی(شامل دو عدد کانکس،پتو و…) و همچنین اعزام گروه جهادی ۱۰ نفره به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ازجمله اقدامات بسیج سازندگی لارستان برای کمک به مناطق زلزله‌زده بوده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۹ کارگاه و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر به‌طور مستقیم در حوزه اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی ۲ کارگاه و اشتغال‌زایی ۵ نفر در حوزه صنایع تبدیلی در طرح تسهیلات اشتغال‌زایی در لارستان خبر داد و گفت: برای استانداردسازی و صدور پروانه فعالیت بهداشتی کارگاه‌ها جهت بازاریابی نیز توسط جهاد سازندگی اقدام شده است.

سرگرد جاهدی بابیان اینکه برای کمک به بازاریابی این کارگاه‌ها در سال گذشته ۴  نمایشگاه فروش محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برگزارشده است،اظهار داشت:صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم یاری در ۸  نقطه روستایی و شهری لارستان جهت کمک به معیشت مردم و حمایت از کارآفرینان محلی راه‌اندازی شده است.

وی در پایان گفت:در راستای طرح تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی  در سال گذشته ۳۳ نفر در فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی و شیلات و جهاد  فارس مباحث مهارت و شرایط ایجاد شغل را فراگرفته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در پایان از پرداخت وام اشتغال‌زایی از ۵ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان با بهره ۱۰ درصد به ۱۳ نفر در سال گذشته خبر داد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین