جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مسئولین بایستی به روستاهای محروم همچون منطقه درزو سایبان بیشتر بروند

معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد: مسئولین بایستی به روستاهای محروم همچون منطقه درزو سایبان بیشتر  بروند.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد: مسئولین بایستی به روستاهای محروم همچون منطقه درزو سایبان بیشتر  بروند.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع مردم دهستان درز افزود: یکی از راه های برون رفت از مشکلات موجود، توجه و حمایت مسئولان به مناطق دورافتاده و محروم و تلاش برای رفع نیازهای آنها است.

وی تصریح کرد: باید هدف اصلی مسئولان تلاش برای رفع نیازهای محرومان و دورافتادگان باشد چرا که با مرتفع ساختن مشکلات آنها بخش عمده ای از معضلات و مشکلات کشور نیز حل می شود.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه با توجه به کمبود اعتبارات، اما کارهای بسیار خوبی  توسط دولت تدبیر و امید در منطقه شده است، بیان کرد: مسئولین بایستی به روستاهای محروم همچون منطقه درزو سایبان بروند و در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند چرا که چنین مردمی باید از بهترین امکانات همچون ورزشگاه، پارک، راه مناسب، آب سالم، مدرسه و غیره برخوردار باشند .

حسنی در خصوص ورزشگاه نیمه تمام روستای درز هم گفت: برای ساماندهی و اتمام این طرح نیز قطعا پیگیری های لازم از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان صورت خواهد پذیرفت.

معاون استاندار فارس ادامه داد: امسال همچنین در این منطقه نیروگاه خورشیدی توسط سرمایه گذاران چینی احداث می گردد که تاثیر مثبتی بر رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید در طرح تحول نظام سلامت هم خدمات شایانی را به مردم ارائه کرده است، خاطر نشان ساخت: امروزه همه شاهدیم که وزارت بهداشت و درمان در جای جای ایران اسلامی بخصوص در خطه لارستان و روستاها اقدام به ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی می نماید که یکی از آنها همین مرکز جامع خدمات سلامت روستای درزو سایبان است که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط دولت ساخته شده است.

حسنی همچنین به تسهیلات خود اشتغالی کم یهره روستایی هم اشاره و تاکید کرد: اگر می خواهیم در راستای تولید و اشتغال حرکت کینم، بایستی جوانان روستا خودشان شغل ایجاد کنند که در این راستا دولت وام های با بهره کم را برای آنها در نظر گرفته است. بنابراین روستائیان وعشایر از این فرصت استثنایی استفاده کنند تا هم وضعیت مردم از نظر اقتصادی خوب شود و هم رونق اقتصادی ایجاد و هم در جهت کسب و کار قدم برداشته شود .

فرماندار ویژه لارستان در خاتمه اضافه نمود: البته هدف دولت  از ارائه این تسهیلات، صرفا ایجاد کار و تولید و اشتغال است و ما نیز از تمامی طرح های اشتغال زایی در منطقه استقبال می کنیم.

پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لارستان،  ثمری بخشدار مرکزی لارستان، دکتر نصری معاونت دانشکده علوم پژشکی شهرستان هم به ایراد سخن پرداختند.

همچنین دهیار، اعضا شورا و دیگر معتمدین دهستان درزو سایبان نیز ، مسائل و مشکلات این منطقه را بیان کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسئولین بایستی به روستاهای محروم همچون منطقه درزو سایبان بیشتر بروند”

  1. ناشناس گفت:

    سلام با تشکر از مسئولین محترم انشالله این دیدارها تداوم داشته باشد و مشکلات منطقه حل شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین