جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

بیمارستان بیرم به بخش ccu مجهز می شود

دومین جلسه شورای معاونین دانشکده علوم پزشکی لارستان در سال ۹۷ با هدف بررسی میدانی مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهری در بیرم برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان…

دومین جلسه شورای معاونین دانشکده علوم پزشکی لارستان در سال ۹۷ با هدف بررسی میدانی مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهری در بیرم برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در این نشست که با حضور رئیس , معاونین و مدیران ستادی همچنین امام جمعه بیرم، مسئولین شهری، اعضای هیات امنا، معتمدین و خیرین بخش بیرم برگزار شد، در ابتدا آماری از خدمات و اعتبارات اراده شده در چند ماه اخیر به بیمارستان بیرم توسط معاونین و میدیران دانشکده ارائه شد.

در ابتدا ، دکتر کریمی رئیس دانشکده با اشاره به این نکته که بیمارستان بیرم جز مراکز درمانی است که با تلاش و همت و تعامل خوب مسئولین شهری و مدیران درمانی پیشرفتهای قابل توجهی داشته است، گفت: با شروع به ساخت درمانگاه جدید بیرم، بخش CCU و LDR توسط خیر گرانقدر بیرمی ، آقای سید حسن زندوی در آینده ای نزدیک شاهد تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان منطقه بیرم خواهیم بود.

دکتر اکبرزاده معاون درمان دانشکده ضمن بیان این مطب که به دلیل بعد مسافت و محرومیت منطقه پیشرفت بیمارستان بیرم در اولویت کاری معاونت درمان قرار دارد، افزود: از جمله مصوبات جلسه قبل با مسئولین بیمارستان بیرم تعمیر تهویه اتاق عمل بیمارستان می باشد که بحمدالله با پیگیری مسئول فنی دانشکده محقق شده است.

وی اذعان داشت: اقدامات اولیه جهت خریداری یک دستگاه تست ورزش، چهار تخت CCU و برخی تجهیزات مورد نیاز بیمارستان انجام شده و با پیگیری مجدانه مسئولین بیمارستان بیرم به زودی زود شاهد تحقق این مهم نیز خواهیم بود.

دکتر نصری معاون توسعه دانشکده نیز از خیرین و مسئولین شهری خواست تا ضمن ادامه طریق در مسیر پیشرفت فعلی، ساخت و سازهای مراکز بهداشتی – درمانی را با هماهنگی تیم معاونت توسعه دانشکده انجام دهند تا خدایی ناکرده با ساخت مراکز بدون مجوز موجبات دلسردی خیرین فراهم نشود.

دکتر قنبری قائم مقام معاونت بهداشتی ضمن بیان این خبر که تقریبا تمام موارد مصوب در بازدید قبلی از حوزه بهداشت بیرم اجرا شده اظهار داشت: مشکل سیستم سرمایشی درمانگاه بیرم حل شده، پروژه لبه گذاری و محوطه سازی درمانگاه بالاده انجام شده و خوشبختانه با ساخت درمانگاه دوم در شهر بیرم حوزه بهداشتی در این منطقه با تمام قوا به ارائه خدمت به مردم خواهد پرداخت.

در حاشیه این مراسم که با صرف افطاری و بازدید از موزه مردم شناسی کریشکی پایان یافت، مهندس خرم بخت، مسئول فنی دانشکده به همراه آقای زندوی خیر بیمارستان از محل ساخت بخش CCU و LDR همچنین ساختمان در حال ساخت درمانگاه جدید بیرم بازدید نموده و ارزیابی های اولیه صورت گرفت.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین