جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

خرید حمایتی شیر در استان فارس آغاز شد

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس از آغاز خرید حمایتی شیر مازاد دامداری‌های استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان احد بهجت حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از آغاز…

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس از آغاز خرید حمایتی شیر مازاد دامداری‌های استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان احد بهجت حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از آغاز خرید حمایتی شیر مازاد دامداری‌های استان فارس از امروز خبر داد و اظهار داشت: به دلیل ابلاغیه‌ای که باید از تهران می‌آمد قرارداد خرید حمایتی شیر مازاد دامداری‌های فارس دیروز نهایی شد.

مدیرکل تعاون روستایی فارس خاطرنشان کرد: قیمتی که در حال حاضر برای شیر خریداری شده پرداخت و ثبت سامانه می‌شود به صورت علی‌الحساب است و بعد از تعیین قیمت نهایی شیر که قطعا بالاتر از ۱۴۴۰ تومان است مابه التفاوت خرید شیر به دامداران پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه مباشر خرید شیر حمایتی اتحادیه دامداران استان فارس است، عنوان کرد: خرید شیر در استان فارس با سهیمه روزانه ۵۰ تن آغاز می‌شود و در صورت لزوم این میزان به ۱۰۰ تن و حتی بالاتر نیز خواهد رسید.

بهجت حقیقی افزود: شرکت پگاه فارس همکاری خوبی برای خرید حمایتی شیر مازاد دامداری‌های استان داشت و در این شرایط در کنار دولت قرار گرفت و امید است که نتیجه این همکاری منجر به کمک به دامداران شود.

وی با بیان اینکه استان فارس به دلیل خدمات خوبی که اتحادیه دامداران به دامدارهای استان داده است نسبت به استان‌های دیگر در شرایط بهتری قرار دارد، گفت: با تمهیداتی که وزارت جهاد پیگیر آن است برای تامین نهاده‌ها با قیمت مناسب و اختصاص یارانه به این موضوع، قطعا رضایتمندی دامداران جذب خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین