پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

امامزاده لارستان میزبان برگزاری آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی در هشت شهرستان استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی در هشت شهرستان استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، جواد یزدانی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز (۶ تیر) در جمع خبرنگاران گفت: آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه هشتم تیرماه در محل بقاع متبرکه هر شهرستان برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این آزمون در رشته های خانواده، ازدواج، فرزند پروری و مهارت های فردی و سازگاری برگزار می شود، افزود: سوألات این آزمون به صورت تستی و تشریحی و تست شخصیت به صورت کتبی برگزار می شود.

یزدانی با بیان اینکه این آزمون در هشت شهرستان استان فارس برگزار می شود، اظهار داشت: آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی در شهر شیراز با حضور ۲۴ نفر از مربیان در محل قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ساعت ۹، در شهرستان ممسنی با حضور ۱۳ نفر از مربیان در محل امامزاده شمس الدین محمد (ع) از ساعت هشت، در شهرستان لارستان با حضور ۱۲ نفر در محل امامزاده میرعلی ابن الحسین (ع) در ساعت ۹ برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه این دوره از آزمون در شهرستان مرودشت با حضور ۱۲ نفر از مربیان در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) در ساعت برگزار می شود، افزود: آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی در شهرستان پاسارگاد با حضور ۹ نفر از مربیان در محل امامزاده حسین (ع) از ساعت ۱۰ صبح، در شهرستان گراش در محل بقعه متبرکه شیخ عبدالله انصاری از ساعت ۱۰ صبح با حضور ۱۲ نفر مربی و در شهرستان کازرون با حضور هشت نفر از مربیان در محل سالن اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان در ساعت هشت صبح برگزار می شود.

یزدانی یادآور شد: پس از علام نتایج این آزمون مربیانی که در این آزمون پذیرفته شدند برای گذراندن دوره های تخصصی به شهر مقدس قم اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری این دوره ‌ها تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی، ایجاد روحیه تکلیف و خودباوری در بین خانواده ها، معرفی و تبیین سبک زندگی اسلامی و توانمندسازی خانواده ها و جوانان با سبک زندگی اسلامی است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین