پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

رئیس جدید اداره اوقاف وامور خیریه لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لارستان معرفی شد. به گزارش…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لارستان معرفی شد.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خيريه استان فارس، محمد قاسم پور بعنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لارستان معرفی و جایگزین خیرالله محمودی شد.

در این مراسم فرماندارویژه لارستان درسخنانی با توجه به گستردگی شهرستان خواستار افزایش نیروی انسانی، تامین خودرو  و دیگر امکانات و تجهیزات برای اداره اوقاف و توجه ویژه به این شهرستان شد.

حسنی همچنین با بیان جایگاه مهم لارستان در وقف و تجلیل از واقفان خیر اندیش، برترویج فرهنگ این سنت حسنه در جامعه تاکید کرد.

وی از خدمات خیرالله محمودی رییس سابق اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تشکر و برای محمد قاسم پور رئیس جدید آرزوی موفقیت نمود.

درپایان حکم انتصاب محمد قاسم پور بعنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه لارستان به وی تقدیم شد. اضافه می گردد که محمد قاسم پور اهل شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق می باشد و پیش از این، رئیس اداره اوقاف بیضاء بوده است.

در پایان با اهداء لوح سپاسی از خیرالله محمودی رییس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لارستان قدردانی گردید.

در این جلسه همچنین علی اکبر جعفریان و محمد تقی حقیقت معاون حقوقی و رییس اداره حراست اوقاف و امور خیریه  استان فارس نیز حضور داشتند.

اضافه می گردد که محمودی نیز به سمت رییس اداره اوقاف و امور خیریه گراش منصوب شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین