پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیشرفت 80 درصدی ساخت مسجد روستای «هرم» جویم

برای مسجد روستای هرم تاکنون افزون بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که این مکان مذهبی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد. به گزارش میلاد لارستان…

برای مسجد روستای هرم تاکنون افزون بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که این مکان مذهبی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی به اتفاق داوود شفیعی بخشدار جویم و جمعی از مسئولین شهرستان از مسجد در حال احداث علی ابن ابیطالب (ع) روستای هرم بخش جویم بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین این روستا بخصوص برادران سلجوقی افزود: در مقابل کارهای بزرگ و عام المنفعه ای که شما خیرین در زادگاه خود انجام می دهید، زبان بنده الکن است و فقط می‌گویم اجرتان با خداوند متعال و برایتان از درگاه باری تعالی سلامتی و موفقیت آرزو می کنم.

 گفتنی است مسجد جامع این روستا در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۷۵۰ متر مربع توسط خیر محلی آقای حاج صادق سلجوقی در حال ساخت می باشد.

اضافه می گردد که برای احداث این مکان مذهبی تاکنون ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشرفت 80 درصدی ساخت مسجد روستای «هرم» جویم”

  1. مسعود گفت:

    ميلاد لارستان چرا در مورد لغو روازهاي فرودگاه لار سکوت کردي

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین