سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جمع‌آوری ۱۳۰ ماده آرایشی و بهداشتی تاریخ‌ گذشته در شهرستان خنج

بازرسان واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج ۱۳۰ ماده آرایشی و بهداشتی تاریخ‌ گذشته را در سطح این شهرستان جمع آوری کردند. به گزارش میلاد لارستان…

بازرسان واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج ۱۳۰ ماده آرایشی و بهداشتی تاریخ‌ گذشته را در سطح این شهرستان جمع آوری کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج، بازرسان واحد غذا و داروی این شبکه در مدت سه ماهه نخست سال ۹۷، تعداد ۱۳۰ قلم از انواع مواد آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته از آرایشگاه‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی سطح شهر جمع آوری کردند.

فرزانه خسروی کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان خنج در این خصوص با اشاره به کاهش چشمگیر اقلام منقضی شده و قاچاق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: این اجناس شامل ۹۰ قلم مواد آرایشی و ۴۰ قلم مواد بهداشتی بوده که از ابتدای فروردین‌ تا پایان خرداد ۹۷ از تعداد ۱۸ فروشگاه جمع‌آوری شده است.

هنگامه قاضی مدیر غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان خنج نیز با تشکر از عرضه‌کننده‌های لوازم آرایشی و بهداشتی که در زمینه کاهش کالای قاچاق، چک کردن مرتب تاریخ انقضای محصولات و همچنین استعلام از واحد غذا و داروی این شبکه در خصوص موارد مشکوک به قاچاق و یا تقلبی بودن، با این شبکه همکاری ویژه‌ای داشته‌اند، گفت: از همشهریان محترم خواهشمندیم جهت خرید کالاهای خارجی به برچسب اصالت و سلامت کالا توجه کرده و کد ۱۶ رقمی درج شده روی کالا را با مراجعه به سایت Ttac.ir، تماس با شماره ۰۲۱۶۱۸۵ و یا ارسال به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲، استعلام نمایند.

وی افزود: در خصوص کالاهای ایرانی نیز باید لوگوی سازمان غذا و دارو بر روی کالا درج شده و حتماً شماره پروانه ساخت که یک عدد ۶ یا ۷ رقمی است نیز ثبت شده باشد.

مدیر غذا و داروی این شبکه در پایان اظهار داشت: این بازرسی‌ها به ‌منظور کنترل لوازم‌ آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف‌کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیرمجاز و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی انجام می‌گیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین