سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لار در هفته دولت

شهردار لار گفت: امسال بمناسبت هفته دولت و به همت و همدلی مسئولین شهرستان، اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره…

شهردار لار گفت: امسال بمناسبت هفته دولت و به همت و همدلی مسئولین شهرستان، اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد اظهار داشت: بهسازی پیاده راه خیابان ابن سینا شهرجدید جنب بازار امام خمینی (ره)، احداث کانال، زیرسازی و آسفالت پنج خیابان از خیابان های ۳۰ متری و ۲۰ متری شهرک امام خمینی (ره)، زیر سازی و آسفالت خیابان های ۱۸ متری و ۱۲ متری شهرک بوستان، روکش آسفالت سه خیابان از خیابان های ۱۲ متری شهرجدید، نورپردازی بلوار سید عبدالحسین لاری، نورپردازی المان میدان امام رضا (ع)، نورپردازی میدان شهید نصیری لاری و نورپردازی میدان زکات از اهم پروژه های افتتاحی شهرداری لار در هفته دولت امسال است.

وی گفت: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است. شهردار لار خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و عدم بیان آنها از جانب مدیران و مسئولان جفا در حق نظام و دولت است.

محمدرضا قنبرنژاد با بیان اینکه همه دغدغه ما در مجموعه شهرداری و شورا آسایش و رفاه مردم است، گفت: با این کار نشان می دهیم که در سایه تحریم ها و مشکلات اقتصادی هم می توان کار کرد.

شهردار لار عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در مجموعه شهرداری لار روزهای پرکاری را در هفته دولت خواهیم داشت و امیدواریم این اقدام در نهایت منجر به آبادانی شهر شده و رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

وی گفت: شهرداری لار با تمام محدودیت های مالی یکی از بهترین عملکردها را در سطح شهرستان داشته است.

قنبرنژاد با بیان اینکه امیدواریم شهری در شان شهروندان ساخته شده و زمینه برای خدمت هرچه بیشتر ما در این شهر فراهم باشد، گفت: پروژه های دیگری نیز در حال اجراست که انشاالله این پروژه ها و همچنین پروژه های دیگری که در دستور کار قرار گرفته اند در آینده بین به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار لار ادامه داد: از شهروندان می خواهیم با ارائه نقطه نظرات خود ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

وی تصریح کرد: هرآنچه در شهرداری انجام شده در راستای رفاه حال شهروندان بوده چراکه معتقدیم خدمت به مردم بزرگترین افتخار است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لار در هفته دولت”

  1. ناشناس گفت:

    با سلام
    بهتر بود راه های ارائه نظرات به شهرداری هم در ذیل خبر درج می کردید .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین